arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۸۷۶۹
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۰۸ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳

رئیس مجلس شورای اسلامی : قانون برای همه است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قانون برای همه است و همه مصرف‌کنندگان باید مالیات بر ارزش افزوده کالاهای مختلف را پرداخت کنند.


به گزارش واحد مرکزی خبر ، دکتر لاریجانی در جمع اعضای انجمن صنفی کارفرمایی سنگ‌تراشان ایران با اشاره به صحبت‌های برخی از اعضای این انجمن در مورد مشکلات فروش سنگ و مالیات بر ارزش افزوده اظهار داشت: این مالیات باید بر روی قیمت تمام شده کالا لحاظ و از مشتری اخذ شود.

وی افزود: همه مصرف‌کنندگان موظف به پرداخت مالیات بر ارزش افزوده در مورد هر کالایی هستند که مشمول قانون مالیات بر ارزش افزوده است و فروشندگان و تولیدکنندگان باید این مالیات را هنگام فروش به مصرف‌کننده از او دریافت کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مشکل برخی تولید کنندگان در پرداخت نکردن به موقع وجوه از سوی خریداران است می‌توان مهلت تنفسی را در نظر گرفت تا مبالغ کالاهای فروخته شده پرداخت شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت  : اگر به دنبال اجرای قانون هستید و برای این کار آماده‌اید پیشنهادات خود را به صورت مکتوب ارائه دهید تا بتوان زمینه اجرایی شدن آنها را بررسی و فراهم کرد زیرا تا زمانی که اراده‌ای برای اجرای صحیح قانون وجود نداشته باشد و شما مشکل را با راهکاری بجا حل نکنید آن معضل همچنان پابرجا خواهد بود.
نظرات بینندگان