arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۰۱۴۵
تعداد نظرات: ۳۷ نظر
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۱ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
درباره لغو سخنرانی یادگار امام در بروجرد؛

دولت اعتدال و جولان افراط گرایان/کلیدداران تدبیر عقب ننشینند

امید مردم در آن روزها که برآمده از صبر طاقت فرسا و شکیبایی کم نظیر و گاه بی نظیر بزرگانی چون آیت الله هاشمی بود، آنگاه جلوه نمود که حاصل رأی خود را در اعلام پیروزی دولت تدبیر و امید دیدند؛ و شکل گیری دولت اعتدال را به نظاره نشستند و چنین بود که بیم مردم از افراطیون، همنشین امیدشان شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حجت الاسلام والمسلمین رشید داودی: آن گاه که مردم ایران سرمای زمستان بی اخلاقی سال های اخیر را در بهار 92 پشت سر نهادند و در بوته سخت آزمون انتخابات ریاست جمهوری بر ریشه افراطیون تیشه اعتدال زدند، درسی بزرگ و پیامی روشن برای همگان داشتند که: گوهر خدادادیِ آزادی و انتخاب گری خویش که مایه برتری انسان بر همه «ما سوی الله» است، را با هیچ چیز عوض نمی کنند؛ و آنقدر بر رأی و نظر خویش در چارچوب قانون تکیه می کنند تا تهجر، تزویر، افراط و تفریط را در هم شکنند.

امید مردم در آن روزها که برآمده از صبر طاقت فرسا و شکیبایی کم نظیر و گاه بی نظیر بزرگانی چون آیت الله هاشمی بود، آنگاه جلوه نمود که حاصل رأی خود را در اعلام پیروزی دولت تدبیر و امید دیدند؛ و شکل گیری دولت اعتدال را به نظاره نشستند و چنین بود که بیم مردم از افراطیون، همنشین امیدشان شد.

مردمی که از بازار تهمت و دروغ و تزویر افراط گرایان به ستوه آمده بودند، منتخبان خویش را به تدبیر فرا خواندند و یادآور شدند که بساط افراط، تفریط، تفرقه، و چند دسته کردن مردم و سکه نان آور بی اخلاقی باید برچیده شود؛ و اینست معنای اعتدالی که بدان رأی داده اند. و این همان نکته ایست که چندی پیش در کلام یادگار امام، سید حسن خمینی جلوه نمود؛ او پس از آنکه شرط تحقق اعتدال را تلاش برای بستر سازی آن به عنوان یک واقعیت اجتماعی بیان کرد، اعتدال را به دو قسم منفی و مثبت تقسیم نمود و در این باره چنین گفت: «اعتدال منفی یعنی اینکه خودمان معتدل هستیم و به خوبی زندگی خود را می گذرانیم. اما اعتدال مثبت یعنی اینکه ما هم خودمان معتدلیم و هم مقابل هر تندروی می ایستیم و اعتدال این نیست که اگر معتدلیم چشم بر هر افراطی گری ببندیم؛ بلکه اعتدال یعنی در اعتدالمان ثابت قدم هستیم و برای اینکه اعتدال در جامعه تحقق پیدا کند، تلاش می کنیم»؛

اما جای بسی تأسف است که هر از چند گاهی شاهد جولان افراط گرایان در جامعه هستیم و دولتمردان تدبیر و امید، اعتدالی منفی از خود نشان می دهند و در مقابل افراط گرایان ساکتند؛ این سکوت و عدم مقابله هر چند برای آرام نگه داشتن فضای عمومی جامعه باشد، اما بی گمان خطر آفرین بوده و باعث غلبه بیم ها بر امیدها می گردد و سرخوردگی دوستان و جولان بدخواهان خواهد شد.

به کدام توجیه منطقی و عقلی سخنرانی یادگار امام، بخاطر جولان افراط گرایان که بر موضع انحراف خود «پایداری» می کنند، لغو و در نتیجه مجلس ذکر و یاد امام امت (همایش ملی تبیین شخصیت علمی امام خمینی) منتفی گردد. جای بسی تاسف است که این دسته از افراد بر عقیده باطل خویش پایدارند و حامیان اعتدال و کلید داران تدبیر، عقب نشسته اند.

مگر یادگار امام چه گفته و چه می گوید که ترس از نفوذ کلام و محبوبیت مردمی اش باعث لغو سخنرانی اش می شود؟ مگر غیر از اعتراض به نگاه کاریکاتوریزه به امام و انقلاب و تبیین حقیقی شخصیت امام راحل تا کنون چه از ایشان شنیده ایم؟ مگر غیر از اخلاق مداری و توصیه به اخلاق گرایی چه سخنی از زبان یادگار امام شنیده ایم؟ مگر غیر از احترام و اکرام نسبت به یاران صدیق دیروز و امروز امام و انقلاب چه عملی از ایشان دیده ایم؟

بی گمان همین گفتار صدق، توصیه به اخلاق و کردار درست ایشان است که رمز محبوبیت ایشان بوده و هست و شاید هراس از همین خلوص کلام و صدق عمل اوست که مخالفان را این چنین عصبانی کرده است، که اگر چنین باشد باید گفت: «خَتَمَ اللّهُ عَلَى قُلُوبِهمْ وَعَلَى سَمْعِهِمْ وَعَلَى أَبْصَارِهِمْ غِشَاوَةٌ ...».

چه مزاح تلخیست که مقدس مآبان اندک دیروز که در هنگامه مبارزه گوشه عزلت گزیدند و امام و انقلاب را تنها گذاشتند و امام آنان را منادی اسلام آمریکایی خواند، امروز منادی دفاع از آرمان های امام و انقلاب شده اند و میدان دار ارزش ها؛

چه شگفت آورند حامیان دیروز و «دلواپس» خواندگان امروز که تریبون تفرقه آمیزشان همنوای با کارگزاران صهیونیستی و دشمنان امام، انقلاب و ملت ایران، گاه فریاد اعتراض به تدبیر، مذاکره و صلح طلبی سر می دهند؛ و گاه با لغو سخنرانی یادگار امام و همایش نشر اندیشه ها بنیان گذار انقلاب، خوراک شبکه های ماهواره ای معاند امام و انقلاب را تهیه می کنند.

راقم این سطور ضمن سپاس صمیمانه از تلاش دولتمردان تدبیر و امید، که زمام ساماندهی وضعیت بر آمده از اداره نامناسب بی تدبیر سابق را عهده دار شده اید، یادآور می شود که ضامن موفقیت و تداوم راه درست و بر حقی که در پیش گرفته اید، که همان راه امام و انقلاب و اسلام عزیز است، عملکرد خود شما، پایداری بر راه درست «اعتدال مثبت» و ایستادگی بر عهد و میثاقی است که با مردم بسته اید. وگرنه خدای قادر توانا با هیچ احدی عقد اخوت نبسته است و اگر از مسیر حقه الهی خارج شویم، از ما بهتران را جایگزینمان می کند. و بی گمان چشمان تیز بین مردم به گفتار، کردار و تدبیر شماست.

در پایان فرازی از وصیت نامه سیاسی- اللهی حضرت امام راحل (س) را به پیشگاه خوانندگان گرامی عرضه می کنم که بازخوانی آن خالی از لطف نیست خصوصا برای اقلیت «دلواپس»!!! ؛

«اين جانب هيچ گاه نگفته و نمى‏گويم كه امروز در اين جمهورى به اسلام بزرگ با همه ابعادش عمل مى‏شود و اشخاصى از روى جهالت و عقده و بى‏انضباطى بر خلاف مقررات اسلام عمل نمى‏كنند؛ لكن عرض مى‏كنم كه قوه مقننه و قضاييه و اجراييه با زحمات جانفرسا كوشش در اسلامى كردن اين كشور مى‏كنند و ملتِ دهها ميليونى نيز طرفدار و مددكار آنان هستند؛ و اگر اين اقليت اشكالتراش و كارشكن به كمك بشتابند، تحقق اين آمال آسانتر و سريعتر خواهد بود. و اگر خداى نخواسته اينان به خود نيايند، چون توده ميليونى بيدار شده و متوجه مسائل است‏ و در صحنه حاضر است، آمال انسانى- اسلامى به خواست خداوند متعال جامه عمل به طور چشمگير خواهد پوشيد و كجروان و اشكالتراشان در مقابل اين سيل خروشان نخواهند توانست مقاومت كنند».

«والسلام علی من اتبع الهدی»


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳۷
در انتظار بررسی: ۷
غیر قابل انتشار: ۳۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
10
184
آقای روحانی ما دیگر از این حرف ها که افراط گرایان نگذاشتند خسته شده ایم
مثل آقای خاتمی با آنها مسامحه نکنید که بعد هم از چرخه سیاسی مملکت حذفتان کنند و هر روز در صدا و سیما علیه او چیزی بگویند
تجربه نشان داده کوتاه آمدن در مقابل افراطیان یعنی شکست
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
دوستان تندروها از خدا میخواهند که دولت در مقابل آنها عکس العمل نشان دهد تا حجت شرعیشان!تمام شود!! یادتان باشد قدرت دولت در زمینه رسانه بسیار محدود است. صدا و سیما نیز که عملاً در اختیار عزیزان پایداری است. بهترین راه فشار افکار عمومی است که البته نقش گروههای مرجع مانند روحانیون و دانشگاهیان بسیار موثر خواهد بود.
حامد قزوینی
|
UNITED KINGDOM
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
7
136
باید به دکتر روحانی آفرین گفت با این انتخاب استاندار

چند روز یگه آقای جلیلی در همان دانشگاه سخنرانی دارد آن هم با موضوع نقد توافق ژنو!!!!!!
مطمئن باشید برگزار می شود

بعضی از استانداران رسما مخالف دولت هستند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
استاندار فعلی لرستان در دوران اقای احمدی نژاد معاون عمرانی استاندار مرکزی بود ای کاش یک نفر بررسی می کرد و می دید ایشان می تواند در دولت پاکدستان و راستگویان عضو باشد یا خیر؟؟؟؟!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
5
95
عقب نشینی دولت تدبیر و امید باعث جری شدن مخالفان کمر بسته می شود. اگر یک کاری قانونی و با رعایت قانون و مقررات انجام شده به هر قیمتی باید بر سر آن ایستادگی شود در غیر این صورت مجالی برای این دولت در اینده نیست!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
3
70
یادمان باشد که در طی این سالها تندروی این مدعیان چه بر سر این مملکت آورده است. دیگر اینکه مشخص شده که این عزیزان هیچ حد و مرزی برای رسیدن به اهداف خود نمی شناسند حتی اگر این مرز اخلاق و بدیهیات اسلام باشد. ( قضیه ادعای نشان دادن فیلم مجلس زنانه آنهم توسط یک روحانی که یادتان هست)لذا بزرگان نباید این روزها میدان را خالی کنند و همچون سالهای گذشته در گوشه ای منتظر باشند که چه اتفاقی میافتد. خصوصاً روحانیون بزرگوار باید در مقابل این بد اخلاقی ها که متأسفانه به اسم دین در حال وقوع است بایستند. مطمئناً افکار عمومی در حال حاضر آماده است تا با ایشان همقدم شود. امید است تا با یاری خداوند و یکپارچکی در مقابل این بی اخلاقی ها شاهد آسبیب بیشتر به دین و دنیای این ملت نباشیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
5
81
از ماست که بر ماست
چرا فقط باید افراط گرایان اعتراض کنند؟؟؟؟؟
چرا باید فقط افراط گرایان مانع برگذاری همایش ها شوند؟؟؟؟؟
چرا مردم باید اجازه دهند که افراط گرایان مشخص کنند که چه همایشی برگذار شود و چه همایشی برگذار نشود؟؟؟؟؟؟؟؟
متاسفا مردم نشسته اند و چشم به اقدام دولت و ...دوخته اند در صورتی که ما باید خودمان جلوی این افراط گری رو بگیریم
اگر همایشی برگذار میشود و افراط گرایان با تجمع مانع از برگذاری آن میشوند مردم با حمایت و تجمع باید خواستار برگذاری همایش شوند و با حضور حداکثر مانع از جولان دادن افراط گرایان شوند.
در آخر باز هم میگویم از ماست که بر ماست
میخوام امیدوار بمونم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
3
68
موافقم
معتدل ها جلوی اقلیت تندروها محکم باشید و جلوی کارشکنی و اقدامات خلاف قانون آنها بایستید بسه ضعف
وگرنه ما ازتون ناامید میشیم و از نا امیدی ما دوباره یک محمود دیگه متولد میشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
3
48
در خیلی موارد دولت اعتدال حق دارد. مثلا می گویند وزیر با فیلترینگ مخالف است ولی در کمیته یک رای دارد. ولی کلید لغو سخنرانی نوه امام در وزارت کشور و استانداری هاست.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
4
66
در خبرها خواندم در عرض 50 ثانیه میتوان ناو آمریکا را غرق کرد!
اگر بخواهیم! در عرض چه مدتی میتوان جلوی جولان افراط گرایان را گرفت!؟
صادق
|
UNITED KINGDOM
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
3
46
تذکر بجا و مناسبی بود... در ضمن تقسیم اعتدال به مثبت و منفی توسط یادگار امام نشان از درایت ایشان دارد و نکته بسیار دقیقی است.
ممنون از نگارنده یادداشت و سایت وزین و همیشه در صحنه انتخاب
Ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
5
49
آقا سید حسن شرمنده ام
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
4
53
من بعنوان یک نفر از احاد مردم خواستار برخورد با این گروه تندرو هستم چرا که اینها روز بروز جسورتر میشوند وبر تهاجمشان می افزایند.امید که تا دیر نشده جلو این اقلیت ضد مردم گرفته شود
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
7
20
تکذیب شد...چند روز دیگه برگزار میشه ایشالا
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
چی تکذیب شد؟
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
4
35
فقط می شود گفت متاسفیم برای چنبن افکار متحجر و خطرناکی که نگذارند سخن منعقد شود آنگاه آن را نقد و بررسی کنند . اما آنها خوب می دانند که چرا چنین رفتاری دارند .هر چیزی که احیانا امتیازی برای دولت اعتدال به حساب آید از آرامش کشور گرفته تا پیشرفت هسته ای تا حمایت چهره های مثبت ار دولت جدید گویا برایشان سم مهلک است و باید از بین برود به هر بهایی . جالب است که افکار مخرب خود را هم مردمی می خوانند و از جانب مردم سخن می گویند . غافل از این که مردم در صندوق های رای نطرشان را اعلام کرده اند .اما دولت اعتدال نباید اجازه دهد این افکار خطرناک ادامه یابد و جلو یش را بگیرد .
مرادعلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
3
37
روحانی بررسی کن ...


انتخاب جون دمت گرم
ناصر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
3
50
جایی بسیار تامل است که چرا یاران انقلاب ازعاشورای سالار شهیدان عبرت نمی گیریم . چرا اجازه مدهیم عده ای اندک بنام افراط گرایان به خود اجازه این جنین جسارتی به نوه امام داشته باشند. ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
2
12
با یلام ستاد تدبیر و امید و استاندار لرستان باید جوابگوی ملت باشند؟؟؟؟؟؟
آقای روحانی این استاندار شماست یا دلداه احمدی نژادی ها....
احمدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
2
14
معلوم است با حضورشخصی بنام فراغی فرمانداربروجردکه خود از بدنه دولت قبل مسئولیت داشته ودراین دولت هم فرماندارشده نمیگذاردیادگارامام سخنرانی کندمشکل اینجاست
علی رضا ماهبنی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
3
13
سید احمد +سیدحسن :::: بوی عطررررررررامام خمینی



-
عزیزی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
2
12
متاسفانه انتخاب چنین وزیر کشوری وبه تبع آند چنین استاندارانی چنین نتیجه ای هم خواهد داشت جالب اینکه یکی از معاونین استاندار لرستان ازمدیران ارشد دولت قبلی در یکی از وزارت خانه ها واز مریدان مشایی است .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
5
18
ما ملت 24خردادیم . هزاران سلام برهاشمی روحانی خاتمی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
3
13
یه روزی رو آقای روحانی به عنوان روزمبارزه باافراطی گری اعلام کنه تاهمه مردم به افراطی ها درس خوبی بدن.
عباس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
2
15
اقای روحانی کوتاه امدن در مقابل افراطیون معنایی جز خیانت به رای مردم نیست هر توجیهی که بیاوری قابل قبول نیست که اجازه دهید عده ای درز جامعه فراتر از قانون رفتار کنند البته وقتی استاندار حامی جلیلی می گذارید نباید انتظار بهتر از این داشت
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
3
14
در هر استانی اگر چنین بداخلاقی ها پیش آمد بلافاصله استاندار و فرماندار باید به دلیل بی کفایتی عزلشوند و وزیر کشور توبیخ.
حمید رضا از بروجرد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
2
16
تمام بدبختی های ما از جانب این حضرات جبهه پایداری است.
متأسفانه یکی از نمایندگان شهر ما ( بروجرد ) هم نان این جبهه را می خورد و دنباله روی پایداری ها شده.
البته منظورم از نان خور ، مادیات نیست ، بلکه منافع حزبی و گروهی است.
... شود این جبهه پایداری که در مقابل مردم پایداری می کند!!!!!
درود بر سید حسن خمینی عزیز
او در قلب ما جای دارد ، چه به شهر ما بیاید و چه نیاید.
جد مادری ایشان هم ( آیت الله سلطانی طباطبایی ) بروجردی است.
حمید رضا از بروجرد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
3
10
ملت وحق می ماند مواجب بگیران مثل کف روی آب هستند ورفتنی درود بر دودمان خمینی به وِیژه خلف صالح آنها حاج حسن آقای عزیز
عمو علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
3
10
اقای روحانی یا باید به قراردادهای میلیاردی با رانتخواران گردن نهد ویا اینکه هر روز با توطئه جدیدی روبرو شود به نظرم راه دوم شرافتمندانه است به شرطی که بگم بگم نکند مرد مردانه بگوید در مملکت چه خبر است
سینا
|
UNITED STATES
|
۰۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
9
12
ما تا اخرین قطره خونمون پای سادرگار ارزنده امام و یوسف آل خمینی ایستاده ایم
اقای بازوند استاندار محترم این بود؟این بود؟
پاسخ ها
ب
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
ببینم از آمریکا چه خبر .
نمیخواهید از منافع ایران اونجا دفاع کنید؟؟
ما اینجا هستیم شما مراقب آمریکا باشید تا بار دیگه دارایی های مارو بلوکه نکنه و هواپیمای مسافربری مارو نزنه و هزاران کثافت کاری دیگه ...
صمد از همدان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
2
6
عقب نشستن در برابر تندروهای شمشیر انقلاب واسلام ودین بدست یعنی مرگ قانون وعقل وتدبیر تا دیر نشده باید فعالیتهای قانونی علیه این بی مروتان نامرد شروع کرد.
کمال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
2
6
جناب روحانی باید واقف باشند که اعتدال در جای خودش مناسب است چه اینکه خداوند به عنوان عادل مطلق در جاهایی از خویش با نام منتقم و قهار و جبار نیز نام برده اینکه با کسانی که با تفکر باطلشان که هیچ مبنای اعتقادی ندارد و تنها رنگ ولعابی به خود گرفته و همه در راستای منافع بیشمارشان است تیشه بر ریشه دین و مذهب و آسایش و آرامش و رفاه مردم میزنند مسامحه میکنید و حتی در مناسب دولتی به آنها باج بدهید جناب روحانی این به هیچ عنوان در راستای رای و مطالبات مردم نیست شما باید قبل از همه خود پایبند به انتخابات باشید اگر شما خود را باور ندارید ملت بزرگ ایران به عزم اراده و قدرت خویش ایمان کامل دارد این را بدانید تسامح نابه جا در مقابل افراطیون جز نابود سازی اعتماد مردمی نتیجه ای به دنبال نخواهد داشت در سیاست خارجی آن چه خواست مردم است سازش با دنیا صلح طلبی و پایبندی به قوانین بین المللی که حداقل نظم جهانی امروزه بر پایه آن استوار است میباشد اینکه از ترس کسانی که با سو استفاده از دین و بانام دین هرانچه در این مملکت است را حق قانونی خود میدانند و سعی در حذف هر نوع آزادی از مردم دارند و به خاطر حفظ چند شخص در مسند وزارت عنان کار وانهید این ناسپاسی به این اعتماد مردمی است شک نکنید حمایت فکری انبوهی از ملت که به شما رای دادند در صورت عمل به مطالبات به حقشان با شما خواهد بود جناب روحانی این را بدانید تنها راه نجات این مملکت از بند تحجر و افراط، اصلاح طلبی در چهار چوب همین قانون و صد البته حمایت فکری و معنوی ملت است بدانید از دست دادن چند وزیر در راستای منافع ملی در مملکتی که این همه جوان برومند در برهه های مختلف تاریخ از دست داده اندک کاری است که میتوانید بکنید صد البته اگر شجاعت خاص مورد مطالبه مردم در رفتار شما مشاهده گردد در دور آتی انتخابات ما ملت بزرگ حامی بی چون و چرای شما خواهیم بود و به انتخاب مجلسی دانش محور و همراستا با دولت شما کمر همت خواهیم بست پس شجاعت پیشه کنید با متحجران مقابله کنید و حمایت مردم را مد نظر داشته باشید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
8
6
حاج حسن آقای خمینی از اول نباید به عنوان نوه ی امام جایگاه خودرا درحد یک گروه وحزب سیاسی تنزل میدادند باید جایگاهی فراتر از حزب ودسته وگروه برای خود درنظرمی گرفتند درثانی اگر برهمزدن سخنرانی بد است که هست چراآن روزی که سخنرانی
آقای جلیلی را برهم زدند محکوم نکردید وتلویحا تایید هم کردید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
9
5
واقعا اسم سایتتون با شیوه ی کارتون تناسب خوبی دارند فقط کامنتهایی را انتخاب میکنید که باشما هم عقیده اند.
ستاداسلامی قدس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
2
12
دولت باید برای خاموش کردن این افراطی ها از قوای امنیتی استفاده بکند
به زمانی که رئیس جمهور روحانی از نیویورک بازگشت برگردید زمانی که افراطی ها به ماشین او حمله کردند حتی با یکی از آنها کوچک ترین برخوردی نشد حالا فرض کنید چند سال پیش احمدی نژاد از مسافرتی باز می گشت وچند دانشجو یک تظاهرات دور وبر ماشین او انجام می دادند پلیس ضد شورش اطراف را پر می کرد آن ها را می گرفت.نقد خوب است اما انتقاد به هم زدن سخرانی وحمله به نفردوم مملکت با کفش نیست.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
9
7
خدمت همه اصلاحاتی های عزیز سلام.خوب دور برداشتید و ننه من غریبم میخونید چش ما اصولگراها رو هم دور دیدید.حالا که دولت دستتونه یا علی.احمدی نژاد هم که تازگیا مسولیت همه ی حوادث بعد جنگ بدر تا الان رو به عهده گرفته.خیالتون راحت شدش دیگه.بعدشم اگه لغو همایش افراطه که هست پس اسم شورش علیه قانون اساسی و اغتشاش چیه..................اگه نظرمو پخش کنید ممنون میشم.
نظرات بینندگان