arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۴۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۴ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳

دکتر "نیما افشار" به رادیو جوان رفت!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بهنام تشكر و هومن برق‌نورد كه تاكنون در سریال‌های طنز متعددی با هم همبازی بوده‌اند، این بار در یك برنامه رادیویی كنار هم قرار گرفتند؛ برنامه‌ای كه تشكر را در مقام مجری و برق‌نورد را در هیئت ‌میهمان می‌دید. در بخشی از این برنامه هومن برق‌نورد به این نكته اشاره می‌كند كه همه فكر می‌كنند او و بهنام تشكر با هم فامیل هستند و ادامه می‌دهد: خاطرم هست چند روز قبل شخصی در خیابان من را دید و گفت چرا دیگر با بهنام تشكر كار نمی‌كنی؟ مگر با او اختلاف داری؟ اصلاً مردم تصور اینكه من و بهنام جدای از هم كار كنیم را ندارند.

 من در هر حال با آقای رضوی از تهیه‌كنندگان مطرح سینما و تلویزیون قرارداد بستم و سر كاری به اسم سریال «پرده نشین» به كارگردانی بهروز شعیبی هستم.

 برق‌نورد به بهنام تشكر می‌گوید، «من احساس می‌كنم كه خیلی بیشتر از دیگران مورد انتقاد قرار می‌گیرم» و در این خصوص مثال می‌زند: دیروز به سوپرماركت رفته بودم و یكی از هم محلی‌هایم یك انتقاد تند نسبت به بازی من در سریال «روزهای بد به در» داشت. متاسفانه مردم از خیلی مسائل پشت پرده كار ما خبر ندارند و نمی‌دانند بعضی وقت‌ها من بازیگر با یك تصور دیگری سر كاری می‌روم اما متاسفانه چیزی كه خروجی كار ما در تلویزیون می‌شود، با تصور من بازیگر تفاوت دارد.

برق‌نورد سپس به كارهای تئاتری‌اش اشاره می‌كند و می‌گوید: از دیگر كارهایی كه این روزها دارم، باید به تئاتر اشاره كنم. من از 22 تا 26 خرداد نمایش ترانه‌های قدیمی را به كارگردانی محمد رحمانیان در شیراز بازی خواهم كرد. این تئاتر پیش از این نیز در تهران اجرا شده است؛ البته من جای علی سرابی دیگر بازیگر تئاتر قرار شد حضور پیدا كنم.

 البته من از خود علی سرابی هم اجازه گرفتم و با اجازه خود او این كار را انجام می‌دهم؛ اصلاً در صنف ما این امر یك رسم مهم است كه اگر قرار باشد جای بازیگر دیگری در كاری بازی كنی حتماً از او اجازه بگیری. خاطرم هست وقتی این تئاتر در تهران اجرا می‌شد به تماشای كار رفتم و آرزو كردم كاش من جای علی در این تئاتر بودم.

در فاصله‌ای كمتر از یك ماه با من تماس گرفتند و گفتند كه علی سرابی درگیر كار دیگری در تهران است و نمی‌تواند بیاید و از من خواستند كه سر این كار حاضر شوم و امیدوارم این 4 روز یعنی از 22 تا 26 خرداد بتوانم كار خوبی برای مردم شیراز ارائه كنم. این بازیگر ادامه می‌دهد: درخصوص تئاتر برای بازی در یكی دو تا كار صحبت كرده‌ام و می‌خواهم در نیمه دوم امسال حضوری قدرتمند در تئاتر داشته باشم.

بنده قرار شده است برای شهریور ماه تئاتری را به همراه پارسا پیروزفر كارگردان و بازیگر مطرح سینما، تئاتر و تلویزیون روی صحنه ببرم و در مهر و آبان نیز تئاتر دیگری را به كارگردانی نادر برهانی مرند روی صحنه خواهم داشت. من سعی می‌كنم حداقل سالی یك تئاتر داشته باشم. البته متاسفانه به دلیل گرفتاری‌های تلویزیونی و سینمایی دو سالی بود كه از تئاتر دور افتاده بودم كه امیدوارم با این سه تئاتری كه امسال در دست دارم بازگشتی قدرتمند به صحنه داشته باشم. اولین برنامه از سری جدید «اینجا شب نیست» یكشنبه شب (بامداد دوشنبه دوازدهم خرداد) با اجرای بهنام تشكر از رادیو جوان پخش شد. «اینجا شب نیست» یكشنبه شب‌ها با اجرای بهنام تشكر و تهیه‌كنندگی شهاب نادری ساعت 24 تا 2 بامداد دوشنبه از رادیو جوان پخش می‌شود.

منبع: آرمان

نظرات بینندگان