arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۵۰۱۵
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۲۰ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳

احضار یک دلواپس به دادگاه انقلاب

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : شامگاه دوشنبه 12 خرداد دکتر سعید زیباکلام، ​​عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، در پی انتقادات از ​سیاست خارجی ​دولت و تیم مذاکره کننده هسته ای به داد​سرای عمومی و انقلاب تهران احضار شد.

به گزارش خبرآنلاین، سعید زیباکلام برادر صادق زیبا کلام است. وی یکی از منتقدان تیم هسته ای است. وی در کارنامه خود علاوه بر سوابق علمی و پژوهشی ، مسئولیت و ریاست سفارت خانه ایران در فیلیپین، و ریاست اداره سازمان های بین المللی وزارت خارجه را دارد، از ابتدای مشخص شدن مفاد مذاکرات ژنو، جز ء مهمترین منتقدان دولت و تیم مذاکراه کننده بوده است که جلسات متعدد دانشگاهی و مردمی وی در شهرهای مختلف برگزار شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته:
در انتظار بررسی: ۹
غیر قابل انتشار: ۰
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
2
45
عجب ریاست سفارت! چرا به جوانان تحصیل کرده اجازه عرض اندام نمیدید.جوانان بسیار با سوادی که از بیکاری دغ میکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
1
61
حق دارد بنده خدا !!! آخه از دست دادن" پستهای ریاست سفارت خانه ایران در فیلیپین، و ریاست اداره سازمان های بین المللی وزارت خارجه و خوابهایی که برای بعدها و در زمان احمدی نژاد دیده بود " ، سخته دیگه !!
یعنی انتظار دارید ساکت بشینه ؟
شنگول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
1
64
وقتی کسی با مدرک دکترای فلسفه علم به ریاست سازمانهای بین‌المللی وزارت خارجه منصوب می‌شود باید که منتقد دولتی باشد که ملاک انتصاباتش شایسته‌سالاری است !! هرکسی بتواند رابطه بین فلسفه علم و مدیریت در وزارت خارجه را پیدا کند و به این حقیر بیاموزد همیشه مخلصش خواهم بود .
نظرات بینندگان