arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۵۸۷۱
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۲ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۳

معاون سیاسی سپاه: موافق مذاکره هستیم اما اعتماد نداریم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : معاون سیاسی سپاه درباره مذاکرات هسته‌ای گفت: ما با اصل مذاکره موافقیم و پشتیبان آن هستیم اما به حریف اعتمادی نداریم و این بی‌اعتمادی به گواه تاریخ ناشی از نبود شفافیت و صداقت در مقامات غربی و به‌ویژه آمریکایی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، رسول سنایی‌راد صبح امروز در گردهمایی سیاسی در منطقه دوم نیروی دریایی نوح نبی(ع) سپاه پاسداران در بوشهر با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: ایران اسلامی با رهبری امام خامنه‌ای در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و سپاه در راستای وظایف خود همواره در حفظ نظام در تلاش بوده است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران درباره مسائل داخلی گفت: سیاست کنونی دشمن در داخل کشور ایجاد تفرقه و برهم زدن وحدت میان مسئولان و مردم، ایجاد فضایی دوقطبی و نفوذ عناصر وابسته به غرب به بدنه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که باید با هوشیاری این توطئه‌ها خنثی شود.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ما با اصل مذاکره موافقیم و پشتیبان آن هستیم اما به حریف اعتمادی نداریم و این بی‌اعتمادی به گواه تاریخ ناشی از نبود شفافیت و صداقت در مقامات غربی و به‌ویژه آمریکایی است.

وی گفت: اجرای «اقتصاد مقاومتی» در تمام امور کشور و زندگی آحاد مردم باعث می‌شود مذاکره‌کنندگان ما با قدرت و صلابت بیشتری سر میز مذاکره بنشینند.

وی بیان کرد: قدرت‌های استکباری جهان در مسیر ضربه‌زدن به نظام اسلامی ناتوان مانده‌اند و ایران اسلامی هر روز بیشتر از گذشته در بین مظلومان جهان جا باز می‌کند.

سنایی‌راد بیان کرد: یکی از مهم‌ترین نشانه‌های افول یک ابرقدرت، ناتوانی آن در رسیدن به خواسته‌های خود است که در حال حاضر ایالات متحده آمریکا نمونه بارز این افول است.

وی اضافه کرد: در جریان تحولات سوریه، آمریکا ابتدا این کشور را به حمله نظامی تهدید کرد و حتی برای این حمله تاریخ و ساعت هم مشخص کرد اما همانطور که جهانیان دیدند در انجام این عملیات عاجز ماند و این درماندگی موج شکستن بیش از پیش هیمنه آمریکا در جهان شد که ایران اسلامی نقش ویژه‌ای در این امر دارد.
بازگشت به ابتدای صفحه
نظرات بینندگان