arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۵۸۷۲
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۲ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۳

نظر مشاور ورزش معاونت امور زنان روحانی دربارۀ ممنوعیت ورود زنان به استادیوم والیبال

طاهره طاهریان مشاور امور ورزش معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در مورد ممنوعیت حضور تماشاگران خانم در ورزشگاه برای بازی های لیگ جهانی والیبال گفت: من به عنوان یک کارشناس ورزش با این ممنوعیت مخالفم و فکر می کنم که می توان تدابیری اندیشید که حضور خانمها برای دیدن این بازیها منعی نداشته باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مشاور امور ورزش معاونت امور زنان با اشاره به اینکه با ممنوعیت حضور زنان در ورزشگاه برای دیدن بازی های لیگ جهانی والیبال مخالف است، گفت:معاونت امور زنان این مساله را پیگیری خواهد کرد.

به گزارش انتخاب، طاهره طاهریان مشاور امور ورزش معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در مورد ممنوعیت حضور تماشاگران خانم در ورزشگاه برای بازی های لیگ جهانی والیبال گفت: من به عنوان یک کارشناس ورزش با این ممنوعیت مخالفم و فکر می کنم که می توان تدابیری اندیشید که حضور خانمها برای دیدن این بازیها منعی نداشته باشد.

وی ادامه داد: بسیاری از بانوان علاقه‌مند به دیدن این بازیها هستند و درگذشته هم این امکان وجود داشت که برای تماشای والیبال زنان هم به ورزشگاه بیایند بنابراین قطعا این مسئله را از طریق معاونت امور زنان از فدراسیون والیبال پیگیری خواهیم کرد.

طاهریان گفت: درگذشته برای ورود و خروج و جایگاه نشستن بانوان تمهیداتی اندیشیده می شد و مشکلی برای حضور آنان در ورزشگاه نبود اما مشخص نیست که به چه دلیلی فدراسیون این تصمیم جدید را گرفته است.



منبع: ایلنا
نظرات بینندگان