arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۶۱۴۲
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۲۰ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۳

آتش سوزی یک بانک در تهرانپارس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ماموران دو ایستگاه آتش نشانی حریق یک شعبه بانک در تهرانپارس را مهار کردند.

به گزارش مهر، به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی و اعلام وقوع آتش سوزی در داخل ساختمان یک بانک، بی درنگ آتش نشانان ایستگاه های 103 و 19 ساعت 19 عصر روز گذشته به سمت خیابان فرجام، خیابان رشید حرکت کردند.

فرشاد نعیمی نیا افسر آماده منطقه سه عملیات سازمان آتش نشانی تهران دراین خصوص ابراز داشت: هنگام رسیدن نیروها به محل حادثه، از داخل بانک شعله های آتش به همراه دود غلیظ خارج می شد که صدای ناشی از سوختن ونیز ازدیاد لحظه به لحظه ی آتش، ترس و نگرانی شدیدی را در بین کاسبان و اهالی محل ایجاد کرده بود.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله با هماهنگی عوامل انتظامی، ابتدا قفل درهای ورودی بانک را با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی باز کرده و سپس با کشیدن یک رشته لوله آبرسانی و همچنین تعدادی خاموش کننده به سرعت به مقابله با این آتش سوزی پرداختند.

نعیمی نیا، به مصدوم نشدن افراد در این حادثه اشاره کرد و گفت: نیروهای آتش نشانی با دسترسی به کانون آتش، سرانجام موفق شدند در زمانی اندک، این آتش سوزی را مهار و کاملا خاموش کنند.

این افسر آماده آتش نشانی با بیان این که کارشناسان آتش نشانی علت وقوع این آتش سوزی را در دست بررسی دارند، خاطرنشان کرد: آنان پس از مهار کامل آتش، دود حاصله را به وسیله فن های قوی از داخل بانک به بیرون تخلیه کرده وهمچنین محل حادثه را به طور کامل ایمن کردند.


نظرات بینندگان