arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۶۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۴ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۳

ولایتی پیروزی بشار اسد را تبریک گفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور پیامی خطاب به بشار اسد، پیروزی وی در انتخابات سوریه را تبریک گفت و تاکید کرد: مردم سوریه با حماسه سیاسی نشان دادند که خود آن‌ها سرنوشت کشورشان را تعیین می‌کنند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، علی اکبر ولایتی دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی طی نامه‌ای به بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه با اشاره به پیروزی وی در انتخابات آورده است: باردیگر ملت بیدار سوریه یکپارچگی قدرت و اراده خود را به منصه ظهور رساند. یکبار دیگر وعده تخلف ناپذیر خداوند محقق گردید و پایداری و مقاومت به حق دولت و ملت سوریه در مقابل استکبار تکفیر و گمراهی به ثمر نشست و نقشه‌های آنان را نقش براب ساخت.

وی تاکیدکرد: همچنین بر پیش بینی‌ها و وعده‌های شیطانی یاوه‌گویان و به اصطلاح قدرت‌های جهانی خط بطلان کشید و به همگان نشان داده شد که " ان الله یدافع عن الدین امنو و ان الکافرین لا مولی لهم"

ولایتی در ادامه این پیام خطاب به بشاراسد آورده است: در این راه ملت سوریه با یکپارچگی قدرت و اراده خود را با قاطعیت به منصه ظهور رساند و با حضور حماسه سیاسی خود در انتخاباتی آزاد به جهانیان نشان داد که فقط و فقط این مردم سوریه هستند که سرنوشت خویش را تعیین نموده و خواهند نمود.

وی خاطرنشان کرد: اینجانب با کمال افتخار و ابراز سربلندی از انتخابات شایسته ملت عزیز سوریه انتخابات حضرتعالی را به مقام ریاست‌جمهوری کشور دوست و برادر سوریه تبریک عرض می‌نمایم.
نظرات بینندگان