arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۴۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۳ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۳

رییس جمهور چهارشنبه به چهارمحال و بختیاری می رود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مردم استان چهارمحال و بختیاری چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری میزبان رییس جمهوری و هیات دولت هستند.

به گزارش ایرنا، استاندار چهارمحال وبختیاری روز شنبه در جمع خبرنگاران استان، سخنرانی رییس جمهوری در جمع مردم، دیدار با نخبگان و برگزاری نشست تخصصی با سرمایه گذاران برای رونق اقتصادی استان را از محورهای این سفر عنوان کرد.

ˈقاسم سلیمانی دشتکیˈ با بیان اینکه در این سفر مصوبه جدیدی برای استان به تصویب نمی رسد، گفت: در نشست هیات دولت در چهارمحال وبختیاری اعتبارات قابل توجه برای طرح های عمرانی نیمه تمام ملی و استانی که امسال و سال آینده تکمیل شود، اختصاص می یابد.

وی، زمینه سازی افزایش مشارکت بخش خصوصی در اجرا و تکمیل طرح های عمرانی نیمه تمام و دیدار رییس جمهوری با سرمایه گذاران علاقه مند به سرمایه گذاری در استان را از دیگر برنامه های این سفر اعلام کرد.

استاندار چهارمحال وبختیاری افزود: دولت در تلاش است از توان مالی و اعتباری شرکت های هلدینگ یا سرمایه گذاری نظیر شستا، بنیاد تعاون نیروهای مسلح، بنیاد مستضعفان و جانبازان، شرکت سرمایه گذاری غدیر و شرکت های مشابه برای تکمیل طرح های نیمه تمام عمرانی نظیر راه آهن، پروژه های گردشگری و راه سازی بهره گیری کند.

دولت یازدهم تاکنون پنج سفر استانی به خوزستان، هرمزگان، سیستان وبلوچستان، ایلام و لرستان داشته و چهارمحال وبختیاری ششمین میزبان کاروان تدبیر و امید است.
نظرات بینندگان