arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۷۸۷۳
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۰۹ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۳

سیدحسن خمینی:از فرصت ها برای خدمت به مردم باید نهایت استفاده را کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تولیت حرم مطهر امام خمینی (ره) با بیان اینکه مسوولیت ها زودگذر و موقت است، گفت: باید از این فرصت ها برای خدمت به مردم نهایت استفاده را کرد.


حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی عصر شنبه در آیین تجدید میثاق استاندار و مسوولان استان البرز با آرمانهای امام راحل در مرقد مطهر آن حضرت افزود: مردم شایسته خدمات بسیار هستند و مسوولان باید هر چه بیشتر برای خدمتگزاری به مردم گام بردارند.

وی با اشاره به رویدادهای دوران رسالت پیامبر بزرگ اسلام (ص ) گفت: آنچه برای خاتم رسولان اهمیت فراوان داشت، استقامت یاران آن حضرت در مسیر دین اسلام بود.

نوه امام راحل افزود: پیامبر اسلام (ص ) در طول رسالت خود سختی ها و دشواری های زیاد متحمل شد، اما این مشکلات برای آن حضرت مهم نبود بلکه ایستادگی پیروان بر آیین اسلام مهم ترین دغدغه خاتم رسولان (ص ) بود.

سید حسن خمینی اظهار کرد: همین موضوع در خصوص امام خمینی (ره) و پیروان آن حضرت وجود دارد، اگر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اکنون در قید حیات بود به طور قطع از ما می خواست تا به مردم بیشتر خدمت کنیم.

وی افزود: امروز هر یک از مسوولان و متولیان امور باید در حد توان و مسوولیت خود در مسیر خدمت به جامعه رو به جلو گام بردارند.

وی با بیان اینکه استان البرز دارای شرایط اقتصادی ویژه و مردمی ولایتمدار است بر خدمتگزاری بیشتر به مردم این خطه تاکید کرد.

همچنین استاندار البرز گفت: امام خمینی (ره )، انقلاب اسلامی را در شرایطی به پیروزی رساند که جهان در احاطه تفکر مارکسیست و اندیشه های مادی بود.

سید حمید طهایی اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره)، مکتب اسلام در جهان بار دیگر درخشید.

در این آیین که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، مسوولان استان البرز با آرمانهای والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.
منبع: ایرنا
برچسب ها: تولیت ، مرقد ، رسالت ، آرمان
نظرات بینندگان