arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۲۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۷ - ۰۴ مهر ۱۳۹۳

سرمربی تیم ملی وزنه برداری: از نتایج ملی پوشان دراینچئون متعجب هستم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: از نتایج کسب شده از سوی ملی پوشان در بازی های آسیایی اینچئون متعجب هستم چرا که آنها بارها در تمرینات این وزنه ها و حتی بیشتر از آن را بالای سربرده بودند.

بهمن زارع امروز (جمعه) بعد از کسب مدال طلای دسته فوق سنگین وزنه برداری از سوی بهداد سلیمی افزود: شرایط تیم های وزنه برداری حاضر در بازی های آسیایی خاص است چرا که حدود یک ماه دیگر رقابت های قهرمانی سال 2014 جهان در قزاقستان آغاز می شود.

وی اظهار داشت: همه تیم ها تلاش دارند با برنامه ریزی، شرایط تیمی خود را برای مسابقات جهانی حفظ کنند و حالت آماده باش داشته باشند.

زارع خاطرنشان کرد: اردوی تیم ملی از اسفند سال 92 آغاز شده است و تمرینات پس از پایان بازی های آسیایی و بازگشت از کره جنوبی برای حضور در رقابت های جهانی آغاز خواهد شد.

وی گفت: پیش بینی ما از بازیهای آسیایی کسب دو مدال طلا بود اما به دلیل فشردگی مسابقات و رکورد شکنی های پی در پی ورزشکاران کشورهای کره شمالی و چین نتوانستیم به نتایج دلخواه خود برسیم. هر چند ما در چند وزن امیدوار به کسب مدال بودیم اما شرایط جدول به گونه ای پیش رفت که به رغم برنامه ریزی و تلاش کادر فنی و ورزشکاران این مهم به طور کامل محقق نشد.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری ادامه داد: از نتایج کسب شده توسط ملی پوشان متعجب هستم چرا که جابر بهروزی و نواب نصیر شلال در تمرینات وزنه های بیشتری را بالای سربرده بودند و کادر فنی این موضوعات را بررسی خواهد کرد چرا که برخی ملی پوشان 10 کیلوگرم کمتر از رکوردهای شخصی خودشان را زدند.

بهداد سلیمی امروز (جمعه) در رقابت های دسته فوق سنگین وزنه برداری فوق سنگین بازی های آسیایی ضمن بهبود بخشیدن به رکورد حرکات یک ضرب، دو ضرب و مجموع بازیهای آسیایی با مجموع 465 کیلوگرم صاحب مدال طلا شد.

تیم ملی وزنه برداری توسط کیانوش رستمی در دسته 85 کیلوگرم هم در بازی های آسیایی 2014 صاحب یک مدال نقره شد.

کاروان ورزشی ایران تاکنون با کسب 5 مدال طلا ، 6 مدال نقره و چهار مدال برنز بالاتر از چین تایپه در رده ششم جدول توزیع مدال ها بازی های آسیایی 2014 قرار دارد.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان