arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۴۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۴ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۳

پوردستان: اگر کشوري به ايران تجاوز کند ضربه‌اي مهلک‌تر از حمله اوليه خود دريافت مي‌کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 فرمانده نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران با بيان اينکه دشمن فهميده است که ملت ايران مدافع و پيرو ولايت فقيه است گفت: امروز ايران اسلامي با هدايت رهبر معظم انقلاب يکي از کشورهاي قدرتمند جهان است.

امير سرتيپ احمدرضا پوردستان در جمع کارکنان قرارگاه عملياتي لشکر 28 و يگان‌هاي تابعه گفت: امروز دشمن فهميده است که ملت شريف ايران و در کنار آنها نيروهاي مسلح با تمام توان از کشورشان دفاع و هميشه پيرو ولايت فقيه و رهبرشان هستند و دشمن مي‌خواهد از راه تفرقه و از راه اسلام هراسي و تبليغ به کشور عزيز ايران ضربه بزند و وجود داعش در منطقه يکي از فعاليت هاي دشمن است.

وي ادامه داد: نيروي زميني ارتش در هشت سال دفاع مقدس ۴۶ هزار شهيد تقديم انقلاب اسلامي کرده است که 1500 نفر از آنها از برادران اهل تسنن هستند و اين يعني وحدت و در کنار آن ارمغان پيروزي.

فرمانده نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران، با بيان اينکه امروز نيروي زميني قهرمان ارتش جمهوري اسلامي ايران در مرزهاي کشور شجاعانه آماده دفاع از کيان جمهوري اسلامي ايران است، افزود: گروه‌ تکفيري داعش مي‌داند که توان مقابله با نيروهاي مسلح و فرزندان ايران ندارند.

وي با اشاره به کلام مقام معظم رهبري که «برويد کاري کنيد که مسئولان و ملت به نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران تکيه کنند» گفت: اين نشان از اهميت و جايگاه نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران است که با تمام ماموريت هاي نظامي آشنا و داراي توان رزمي بالايي است.

سرتيپ پوردستان همچنين با بيان اينکه نيروي زميني ارتش در هشت دفاع مقدس نقش موثر در آموزش منظم و پيگير تمام داوطلبان جنگ و تجهيز آنان بر عهده داشت، اذعان کرد: پروژه ايران هراسي از سوي آمريکا و با سرمايه گذاري‌هاي کلان به منظور کاهش نفوذ ايران در منطقه صورت مي گيرد و ايران به دليل نوع گفتمان سياسي بعد از انقلاب مورد توجه ملت‌ها و نيروهاي آزاديخواه جهان قرار گرفته و به دليل نظامي که ايجاد کرده است از ويژگي‌ها و توانمندي‌هاي قابل قبولي برخوردار است.

وي تاکيد کرد: امروز، نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران آمادگي مقابله در برابر هر گونه تجاوز نظامي عليه استقلال، تماميت ارضي، نظام جمهوري اسلامي ايران و منافع کشور را دارد.

فرمانده نيروي زميني ارتش همچنين گفت: مرزهاي غربي کشور ايران در مقابل ورود اشرار و گروهاي تروريستي دژ غيرقابل نفوذ است و ملت شريف ايران و منطقه غرب کشور بدانند رزمندگان نيروي زميني ارتش شبانه روز بيدارند و از مرزهاي ايران دفاع مي کنند و اجازه تعرض به خاک وطن را نمي‌دهند. ما اهل تجاوز به هيچ کشوري نيستيم ولي اگر کشوري بخواهد خيال خام تجاوز به ايران را عملي کند ضربه‌اي مهلک‌تر از حمله اوليه خود دريافت مي‌کند.

امير سرتيپ پوردستان در پايان با اشاره به ايام شهادت فاطمه زهرا (س)، اين بانوي بزرگ را الگو و اسوه زنان مسلمان دانست و گفت: زنان و دختران مسلمان ايران بايد از زندگي حضرت فاطمه زهرا (س) درس گرفته و فداکاري و ايثار را از اين بانوي گرامي ياد بگيرند و در تمام ابعاد زندگي، ايشان را الگو و اسوه خود قرار دهند.
نظرات بینندگان