arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۶۹۹۴
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۲ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۴

سردار نقدي: شاهزاده‌هاي نازک نارنجي سعودي مدير جنگ "يمن" نيستند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: "آمريکا" مدير اتاق جنگ "يمن" بوده و شاهزاده‌هاي نازک نارنجي سعودي نقشي ندارند.

شاهزاده‌هاي نازک نارنجي سعودي مدير جنگ سردار سرتيپ "محمدرضا نقدي" رئيس سازمان بسيج مستضعفين درباره تحولات "يمن"، تجاوزات عربستان سعودي و حمايت آمريکا و اسرائيل از اين جنگ اظهار داشت: برداشت غلطي که انجام شده اين است که عربستان جنگ را مديريت مي‌کند، حال آن که "آمريکا" مدير اتاق جنگ "يمن" بوده و شاهزاده‌هاي نازک نارنجي سعودي نقشي ندارند.

** نمي‌توان با يک ارتش در مقابل اراده يک ملت ايستاد
وي خطاب به عربستان سعودي گفت: نمي‌توان با يک ارتش در مقابل اراده يک ملت ايستاد و در ظاهر ارتش سعودي در ميدان بوده اما نفس موضوع اين است که آمريکا نقش‌آفريني مي‌کند.

** ملت "يمن" در مقابل شاهزاده‌هاي مفت‌خور سعودي پيروز مي‌شود
رئيس سازمان بسيج مستضعفين يادآور شد: ملت "يمن" اعتقاد به قيام به اسلحه با ظالم را دارند و در مقابل شاهزاده‌هاي مفت‌خور سعودي اين ملت پيروز خواهد شد.

** نيروي هوايي چند صد ميليارد دلاري شکست خورده
سردار نقدي با اشاره به اين که ملت عربستان هم هيچ اعتقادي به اين جنگ ندارند و تعارض جدي با رژيم آل‌سعود دارند، تأکيد کرد: آن‌ها دچار اشتباه محاسباتي شدند که با يکسري حملات مي‌توان با ضربه زدن به معيشت مردم در جنگ پيروز شوند که اين بسيار اشتباه است و يک نيروي هوايي چند صد ميليارد دلاري به مخازن گاز و کارخانه آرد در شهرها حمله مي‌کند.

وي با بيان پيش پا افتاده بودن حملات جنگنده‌هاي سعودي به مواضع "يمن" يادآور شد: حملات سعودي‌ها که بعضاً موفق هم نيست را مي‌توان با هواپيماهاي "جنگ جهاني دوم" هم انجام داد که حتي در اين موضوع هم توفيق به دست نياوردند و چندين جنگنده آن‌ها سرنگون شد.

** عربستان به سرنوشت صدام دچار مي‌شود
رئيس سازمان بسيج مستضعفين در پايان با اشاره به شکست قطعي عربستان سعودي در "يمن" خاطرنشان کرد: در دوران جنگ تحميلي هم قدرت‌هاي جهاني "صدام" را براي حمله به ايران تجهيز کردند و نتيجه صدام کاملاً مشخص شد و عربستان سعودي که ارتش ضعيف‌تر از "صدام" دارد به سرنوشت "صدام" دچار خواهد شد.
نظرات بینندگان