arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۸۲۱۱
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۵ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۴

ادامه کشتار مردم یمن توسط جنگنده های متجاوز سعودی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 جنگنده های متجاوز سعودی امروز برای پانزدهمین روز متوالی به کشتار مردم بی دفاع یمن و از بین بردن تاسیسات زیربنایی این کشور ادامه دادند.

به گزارش پایگاه اینترنتی یمنی پرس، جنگنده های سعودی دیروز با حمله به مناطق مسکونی محله الجراف شهر صنعا کشتار وحشتناکی به راه انداختند که در میان شهدا شماری از زنان و کودکان به چشم می خورند.

جنگنده های سعودی یک ساختمان مسکونی ده طبقه را در این محله در نزدیکی ساختمان وزارت برق هدف قرار دادند. آنها همچنین یکی از محله های مجاور مسجد جامع الحشوش واقع در پشت ساختمان وزارت مخابرات در محله الجراف غربی را بمباران کردند.

خودروهای آتش نشانی و آمبولانس با حضور در محل بمبارانها اقدام به بیرون آوردن قربانیان از زیر آوار کردند و مصدومین را مورد رسیدگی قرار دادند.

در استان صنعا از یک خانواده دو تن شهید و سه تن زخمی شدند و منزلشان واقع در روستای التخراف در منطقه سنحان در حمله هوایی نیروهای متجاوز سعودی به آتش کشیده شد.

همچنین در اثر حمله جنگنده ها به یک مدرسه در منطقه عزله عینان در منطقه السبره در استان إب سه دانش آموز شهید شدند.

بمباران منطقه بنی مطر در غرب پایتخت نیز 12 شهید به همراه داشت که اکثرشان زن و کودک بودند. جنگنده های متجاوز همچنین کارخانه پلاستیک سازی در منطقه کشر در نزدیکی این روستا را مورد هدف قرار دادند.

در حملات جنگنده های سعودی در استان تعز 5 تن شهید و شماری زخمی شدند. تعدادی از کارخانه ها و انبارهای بخش خصوصی در منطقه بیت عذران در استان صنعا در اثر بمباران جنگنده های سعودی و آمریکایی کاملا ویران شده اند.

این در حالی است که زندگی در شهر عدن واقع در جنوب یمن روند عادی خود را بازمی یابد و آمد و شد خودروها در اکثر مناطق این شهر جریان عادی به خود گرفته است.

در همین راستا نیروهای ارتش یمن با کمک کمیته های مردمی و نیروهای عشایر استان شبوه در جنوب شرق کشور توانستند برخی از مناطق در منطقه مرخه در استان شبوه را از چنگال تروریستهای القاعده و شبه نظامیان عبدربه منصور هادی آزاد کنند و نیروهای مردمی انقلابی به پیشروی خود به سمت منطقه نصاب ادامه می دهند.

گزارشهای رسیده از فروپاشی عناصر تروریست در جنوب یمن و فرار گروهی آنها حکایت دارد.

تجاوز هوایی عربستان به یمن امروز وارد پانزدهمین روز خود شده است و براساس آمار 19 فروردین سازمان بهداشت جهانی ، 643 غیر نظامی از 28 اسفند 93 تا 17 فروردین 94 در یمن کشته و دوهزار و 226 مجروح شدند.
نظرات بینندگان