arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۳۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۶ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
جاسمیان:

نژادفلاح کجای فوتبال بوده که مدیر پرسپولیس شده؟!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: نژادفلاح دوست ما و فرد خوبی است اما کجای فوتبال بوده که الآن مسئول باشگاه پرسپولیس شده است؟!

حمید جاسمیان در خصوص صحبت‌های محمد دادکان که باعث شد برخی از پیشکسوتان فوتبال علیه وی موضع انتقادی بگیرند، گفت: محمد دادکان رئیس فدراسیونی بود که در فدراسیونش برای پیشکسوتان فوتبال کمیته تشکیل داد و او نگفت همه پیشکسوتان بد هستند بلکه صحبت‌های دادکان درباره تعدادی از افراد بود که به هر حال همه جا خوب و بد هم وجود دارد اما باید بگویم دادکان همیشه به پیشکسوتان لطف داشته و قطعاً منظور او همه پیشکسوتان نبوده است چرا که در میان پیشکسوتان هم همانند هر قشر دیگری افراد خوب و بد وجود دارد.

وی درباره تأثیر برانکو ایوانکوویچ در تیم فوتبال پرسپولیس در چند بازی که به عنوان سرمربی در این تیم فعالیت داشته ادامه داد: به نظر من پرسپولیس نسبت به گذشته تغییری نکرده است هرچند که چندین مدیرعامل در این تیم تغییر کرد که شاید فقط یک نفر آنها ورزشی بود اما بقیه مدیران غیرورزشی بودند و با این شرایط پرسپولیس به جایی نمی‌رسد. هرچند که درباره نژادفلاح باید بگویم او از دوستان خوب من است اما کجای فوتبال بوده که حالا مدیر پرسپولیس شده است؟! قطعاً در فوتبال ما چیزی سرجای خودش نیست و همین مسئله باعث شده تا فوتبال ضربه بخورد.

جاسمیان درباره اینکه نژادفلاح در سال ۸۷ مسئول فوتسال باشگاه استقلال بوده و حالا مسئول اجرایی باشگاه پرسپولیس شده است، اظهار داشت: وقتی می‌گویم چیزی سر جای خودش نیست، همین است. می‌بینیم که بقال می‌رود و بنایی می‌کند و بنا قصاب می‌شود! شما ببینید والیبال و کشتی کجا هستند و فوتبال کجاست. همین حالا من بازیکنی در پرسپولیس می‌شناسم که ۵۰۰ میلیون تومان پول گرفته اما ۴۰ دقیقه هم بازی نکرده است. و این میراث مدیران فعلی پرسپولیس است اما در زمان گذشته که مدیران فوتبالی بودند شرایط اینطور نبود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد دربی ۸۰ میان پرسپولیس و استقلال گفت: دربی‌های الآن دیگر حساسیت گذشته را ندارد و دو تیم هم از نظر امتیاز در سطحی نیستند که بخواهند بازی خوبی انجام دهندو به همین دلیل فکر می‌کنم دربی جالبی نبینیم.
منبع: فارس
نظرات بینندگان