arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۶۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۱ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۴

مزايده چهارم غيرقانوني است/ راه‌هاي ديگر را پيگيري مي‌کنيم!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئيس فراکسيون ورزش مجلس شوراي اسلامي برگزاري مزايده چهارم واگذاري باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس را غيرقانوني دانست و تاکيد کرد: اين مزايده فارغ از نتيجه آن پذيرفته‌شده نخواهد بود.

مقداد نجف‌نژاد با انتقاد از اين‌که از زمان اعلام طرح واگذاري استقلال و پرسپوليس تا زمان برگزاري مزايده چهارم بيشتر از يک سال گذشته٬ بيان کرد: مجلس نسبت به اين مزايده حرف دارد و اصولا اين مزايده فارغ از نتيجه آن پذيرفته‌شده نخواهد بود.

نماينده مردم بابلسر و فريدونکنار در مجلس شوراي اسلامي اضافه کرد: تمام نمايندگان مجلس عضو فعال فراکسيون ورزش هستند و هرکدام از آن‌ها از اين باشگاه‌ها حمايت و پشتيباني خواهند کرد.

نجف نژاد افزود: باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس محبوب ملت هستند و هرکدام ۲۰ ميليون طرفدار دارند؛ بنابراين ما نمي‌توانيم آن‌ها را به شرکت‌هايي واگذار کنيم که قطعا بازهم برايشان مشکل به وجود مي‌آيد.

رئيس فراکسيون ورزش مجلس با بيان‌ اين‌که مجلس درحال پيگيري طرح دوفوريتي در اين خصوص است، اظهار کرد: اين طرح به امضاي ۱۳۵ نماينده نيز رسيده و به زودي در دستور کار قرار مي‌گيرد؛ زيرا ابهاماتي در قانون مزايده وجود دارد که ما به راحتي از آن‌ها نمي‌گذريم.

عضو کميسيون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با خبرگزاري خانه ملت، تصريح کرد: در خصوص اين باشگاه‌ها حساسيت بالاست و بنابراين دقت بيشتري هم بايد شود. شرکت خصوصي‌سازي بايد همه قوانين را درخصوص مزايده رعايت مي‌کرد٬ اين باشگاه‌ها را نمي‌توان به کارخانه‌هايي داد که هرکدام صدها کارگر و مشکلات دارند. ما امروز بايد خوب عمل کنيم تا از مشکلات آينده جلوگيري شود.

نماينده مردم بابلسر و فريدونکنار در مجلس بيان کرد: غير از مزايده راه‌هاي ديگري نيز در قانون پيش‌بيني شده که سراغ آن‌ها خواهيم رفت. اين باشگاه‌ها به گروه خاصي تعلق ندارند در طرحي که در نظر داريم هواداران هم مي‌توانند سهامدار باشند ومشارکت کنند.

رئيس فراکسيون ورزش مجلس شوراي اسلامي در پايان خاطرنشان کرد: حتي درنظر گرفتيم که اين باشگاه‌ها براي مدتي اجاره داده شوند؛ زيرا سرنوشت اين باشگاه‌ها که از بزگترين و پرافتخارآفرين‌ترين باشگاه‌هاي آسيا هستند اهميت بالايي دارد و مجلس از مشارکت مردم٬ هواداران و پيشکسوتان استفاده خواهد کرد.
منبع: مهر
نظرات بینندگان