arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۶۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۲ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۴

پيام تبريک ظريف به سيدحسن نصرالله

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 وزير امور خارجه کشورمان طي پيامهاي جداگانه‌اي به دبيرکل حزب الله و همچنين وزير خارجه لبنان، سالروز پيروزي تاريخي لبنان در برابر رژيم صهيونيستي در سال ۲۰۰۰ ميلادي موسوم به «عيد مقاومت» را به ملت لبنان تبريک گفت.

محمد جواد ظريف وزير امور خارجه کشورمان طي پيامهاي جداگانه اي به سيد حسن نصرالله دبيرکل حزب الله و همچنين جبران باسيل وزير خارجه لبنان، سالروز پيروزي تاريخي لبنان در برابر رژيم صهيونيستي در سال 2000 ميلادي موسوم به «عيد مقاومت» را به ملت لبنان و رزمندگان مجاهد حزب الله تبريک گفت.

وزير امور خارجه کشورمان در اين پيامها، پيروزي تاريخي و ماندگار مقاومت قهرمانانه لبنان در برابر رژيم اشغالگر صهيونيستي و آزادسازي جنوب لبنان در سال 2000 ميلادي را يادآور فداکاري، مقاومت و اراده راسخ مردم غيور لبنان و رزمندگان مقاومت دانست.

دکتر ظريف اين رويداد بزرگ و فراموش نشدني را نتيجه وحدت و انسجام ملي و مقاومت وصف ناپذير آحاد ملت لبنان از همه طوايف ديني و جريانهاي سياسي لبنان ذکر کرد که برگ زريني در تاريخ معاصر لبنان و منطقه و نويد بخش پيروزي هاي بزرگ تر ملت هاي منطقه محسوب مي گردد.

وي اين پيروزي را نقطه عطفي در تاريخ مبارزات ملتهاي مسلمان و آزاده جهان و مايه عزت و سرافرازي لبنان و فرزندان غيور و مقاومش برشمرد و سرافرازي و موفقيت رزمندگان مقاومت و عزت و سربلندي ملت بزرگ لبنان را از خداوند متعال مسئلت نمود.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان