arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۱۹۶۷
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۰۸ - ۰۶ تير ۱۳۹۴

شارژر خورشیدی، دوستدار پنجره!

این شارژر گرد دارای یک پنل خورشیدی و یک مکنده یکپارچه شده است که امکان اتصال آن به پنجره هواپیما، خودرو، قطار و ... برای جذب هرچه بهتر و کارآمدتر نور خورشید توسط پنل خورشیدی دستگاه و شارژ باتری پشتیبان 1,000 میلی آمپر ساعتی آن را فراهم می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
با فرا رسیدن تابستان و آغاز فصل تعطیلات بازار سفرهای تفریحی نیز داغ می شود. اگر زیاد سفر می کنید و به دستگاه های قابل حمل مانند تلفن هوشمند نیز وابسته هستید گجت های مسافرتی مانند شارژر قابل حمل خورشیدی گزینه ای فوق العاده برای شما هستند.

شارژر خورشیدی، دوستدار پنجره!


شارژر قابل حمل خورشیدی پاوربانک دوستدار محیط زیست و کاربردی با ابعادی برابر با 3.5 اینچ (8.89 سانتیمتر) قطر و یک اینچ (2.54 سانتیمتر) ضخامت است و 8 اونس (227 گرم) وزن دارد. این شارژر یواس‌بی از طراحی جالب توجهی سود می برد و جای زیادی برای حمل و نقل اشغال نمی کند.

شارژر خورشیدی، دوستدار پنجره!

این شارژر گرد دارای یک پنل خورشیدی و یک مکنده یکپارچه شده است که امکان اتصال آن به پنجره هواپیما، خودرو، قطار و ... برای جذب هرچه بهتر و کارآمدتر نور خورشید توسط پنل خورشیدی دستگاه و شارژ باتری پشتیبان 1,000 میلی آمپر ساعتی آن را فراهم می کند. در همین حال، درگاه یواس‌بی داخلی امکان شارژ باتری آی‌فون را فراهم می کند. باتری دستگاه نیز از طریق یواس‌بی طی دو ساعت به طور کامل شارژ می شود.

شارژر قابل حمل خورشیدی با مکنده برچسب قیمت 69.95 دلاری را یدک می کشد.
نظرات بینندگان