arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۴۵۵۵
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۵ - ۲۰ تير ۱۳۹۴

واکنش اسرائیل به یادداشت ظریف در فایننشنال تایمز

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«دوری گلد» مدیرکل وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در واکنش به یادداشت ظریف در روزنامه فایننشال تایمز، طی یادداشتی برای روزنامه تلگراف، به مخاطبان غربی هشدار داد اظهارات او را باور نکنند.

به گزارش فارس، مقام ارشد وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در یادداشتی برای یک روزنامه انگلیسی درباره یادداشت اخیر وزیر خارجه ایران در روزنامه فایننشال تایمز هشدار داد.

وزیر خارجه ایران در یادداشتی برای روزنامه فایننشال تایمز با بیان اینکه در صورت توافق هسته‌ای متوازن امکان همکاریها در دیگر حوزه‌ها وجود دارد، نوشت افراط‌گرایی متوحشانه که قلب خاورمیانه را نشانه گرفته را از جمله تهدیدهای مشترک دو طرف خواند.

در واکنش به این یادداشت، مدیرکل وزارت خارجه رژیم صهیونیستی و از چهره‌های نزدیک به نتانیاهو در مطلبی برای روزنامه انگلیسی تلگراف، یادداشتی منتشر کرد که در آن عصبانیت و نگرانی مقامات صهیونیستی هویدا است.

«دوری گلد» با هشدار درباره پذیرش اظهارات وزیر خارجه ایران درباره لزوم مقابله با تروریسم و تهدیدات مشترک این گروه‌های تروریستی مدعی شد که «اعتماد به ایران برای متوقف کردن تروریسم شبیه به دعوت از یک آتش‌افروز برای فرونشاندن آتش است».

مقام صهیونیست و از چهره‌های بسیار نزدیک به نتانیاهو در توضیح ادعای بی اساس خود، اظهارات تکراری مقامات تل‌آویو درباره حمایت ایران از حزب‌الله لبنان را به عنوان مثالی از حمایتهای تهران از تروریسم برمی‌شمارد.

دوری گلد در ادامه این مطلب خود با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5، مواضع رژیم صهیونیستی درباره این گفتگوها را تکرار می‌کند. او می‎‌نویسد: «هیچ اساسی برای این اعتقاد که مذاکرات هسته‌ای کارساز خواهد بود، وجود ندارد».

این اظهارات دوری گلد، همان اظهارات تکراری و بی اساس مقامات رژیمی است که بر اساس گزارش اخیر شورای حقوق بشر سازمان ملل در حمله سال گذشته به غزه، جنایت علیه بشریت مرتکب شده‌اند.
نظرات بینندگان