arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۹۱۹۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۸ - ۱۶ مهر ۱۳۹۴

پول ملت را می گیرید و بازی تیم ملی را بدون «حق» پخش می کنید؛ پس چرا منت می گذارید؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
آقای مدیر که مسئول ورزشی ترین شبکه تلویزیون است روی خط برنامه خودش آمده تا سر دولت و ملت منت بگذارد. منت اینکه به سختی توانستند شرایط پخش بازی ملی را فراهم کنند. او همان مدیری است که از زمان آمدنش 2 بار برای پخش سریال مهران مدیری بزرگترین بازی های دوستانه ملی 4 سال گذشته مان را به بدرتین شکل به خورد هواداران فو.تبال داد. یکبار بازی با سوئد به شبکه ورزش رفت و برد بزرگ برابر شیلی هم از دقیقه 20 به بعد روی آنتن رفت. بماند که همین مدیر گیر داده تا پخش بازی های لیگ قهرمانان اروپا را هم ور بیاندازد. دو شب از بازی های لیگ امسال به لطف ایشان پخش نشدند و ملت توانستند ویژه برنامه هایی را ببینند که مرتضی حسینی در آنها می گوید پیامک بفرستید . یکی از همان برنامه هایی که اکبر عبدی روی آنتنش رفت و هرچه از دهانش در آمد گفت ؛ انگار نه انگار که این همه خانواده پای تلویزیون نشسته اند.

آقایان با منت بازی تیم ملی را روی آنتن بردند. تازه تهدید به کمپین علیه دوبت هم کردند چون 50 میلیون دلار بدهی ارزی دارند. البته نه به فوتبال که برای شبکه های ماهواره ای پر تعدادشان. پول هایی که حالا چون پرداخت نشده ، گیر داده اند به چندرغاز پول فوتبال. همین اندگ چند ده هزار دلارهایی که معمولا هم نمی دهند و با یک واترمارک روی لوگوی شبکه پخش کننده خارجی ، پخشش می کنند و بعد هم ما چون قواعد کپی رایت را نپذیرفتیم ، حاصلش می شود همین جریمه های چند ده میلیون دلاری که دودش باید در چشم دولت برود. آنها وارد دعوایی سیاسی با دولت شده اند و مدیر بی علاقه به فوتبال از این فضای دوقطبی از ابزار علاقه مردم به فوتبال استفاده می کند. او اما به مردم نمی گوید این همه پول پیامکی که مردم به سامانه های مشارکتی تلویزیون می دهند به کدام حساب ریخته می شود. چرا سود حاصل از این آگهی ها ؛ تنها بخش کوچکی از این درآمد را هزینه پخش یک بازی بی منت برای مردم نمی کنند؟

چرا نمی گویند رسانه ملی که برای ملت است ، موظف است به پخش رخدادهای ملی. میرحسینی و دوستانش مدام منت این بازی را سر بینندگان گذاشتند . مسابقه ای که لوگوی کنار تصویرش نشان می دهد دوستان چقدر برای پخشش مذاکره کردند ، پول دادند و زحمت کشیدند که این طور منت می گذارند. می خواهند علیه دولت کمپین به راه بیاندازند و مردم را با شعار وا مصیبتا به سوی خود می خوانند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
4
46
از رسانه میلی انتظاری غیر از این نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
از صدا و صیما انتظاری جز این نیست!!
محمد
|
Romania
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
1
27
این همه زیرنویسایی که تا وسط صفحا میاد پولش کو این همه تبلیغات قبل و بعد و وسط پس پولش کجاست ؟
بابك
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
0
1
صدا و سيماي ميلي ...
نظرات بینندگان