arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۹۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۲۰ - ۲۰ مهر ۱۳۹۴

انصاری: تصویب کلیات برجام نمادی از همدلی قوای سه‌گانه است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حجت‌الاسلام والمسلمین مجید انصاری عصر امروز در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی آزمایشگاه مرکزی دانشگاه مازندران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تصویب کلیات طرح برجام در مجلس شورای اسلامی نمادی از همدلی و همزبانی میان قوای سه گانه کشور است.

وی با قدردانی از اقدام ارزشمند نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تصویب کلیات برجام، افزود: رفع تحریم‌ها و اجرای برجام سبب بازگشایی دروازه‌های تجاری به کشور و در نتیجه رشد و تعالی میهن اسلامی ایران می‌شود.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تصریح کرد: در صورت موافقت مجلس و تصویب جزئیات طرح برجام در روز آینده با همدلی و همراهی تمامی قوا از ماه آینده، اجرای برجام آغاز می‌شود.

انصاری، اظهار امیدواری کرد: با تعهدی که در نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌بینم، این طرح در روز آینده؛ تصویب می‌شود.

وی با بیان اینکه تمام تلاش دولت برقراری و گسترش تعامل و همکاری با سایر قوای نظام است، تصریح کرد: جایگاه مجلس شورای اسلامی به عنوان خانه مردم، مظهر اراده ملی است.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، به بحث بهره‌وری در سند تحول بنیادین اشاره کرد و افزود: در سیاست‌های سند جامع توسعه کشور  تمرکز آزمایشگاه‌ها و تجهیزات توجه شده است.

انصاری، احداث آزمایشگاه‌های مرکزی را به عنوان یکی از راهکارهای مهم در جهت استفاده تمامی اعضای هیئت علمی و پژوهشگران کشور برشمرد و گفت: یکی از پایه‌های اساسی تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور، ایجاد اقتصاد دانش بنیان و ارتقای آن است.

وی خاطرنشان کرد: تصویب 60 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت و راه اندازی آزمایشگاه مرکزی دانشگاه مازندران نیز در راستای حمایت دولت برای توسعه همه جانبه بخش علمی، پژوهشی، تحقیقاتی و فناوری کشور است
منبع: تسنیم
برچسب ها: کلنگ زنی ، تصویب ، برجام ، قوا
نظرات بینندگان