arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۷۶۵۸
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۷ - ۲۹ آبان ۱۳۹۴

دایی: تعطیلات لیگ برتر روی عملکرد تیم ها اثر گذاشت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت:تعطیلات لیگ برتر روی عملکرد تیم ها اثرگذاشته است و اکنون پشت سرهم بودن بازی ها به حفظ آمادگی تیم ها بسیار کمک می کند.

علی دایی عصر جمعه در نشست خبری پس از پایان دیدار تیم های صبای قم و ذوب آهن اصفهان بیان داشت: امروز بازی نزدیک و پایاپایی را ازدو تیم دیدیم که خوب و تاکتیکی بودند و اگر کمی خوش شانس بودیم و از موقعیت های خود استفاده می کردیم ، برنده می شدیم.

وی افزود: جلوی پاس کاری خوب تیم ذوب آهن را گرفتیم و این تیم جزء یکی دو موقعیت نتوانست روزنه ای برای نفوذ و موقعیت آفرینی ایجاد کند.

وی ابراز داشت: امتیازهای این بازی تقسیم شد و یک امتیاز به کار هیچ یک از دو تیم نمی آید.
دایی بیان داشت: تیم حریف در بازی امروز جزء معدود بازی هایی بود که در زمین خود تجمع می کرد و اجازه فضا یابی را به بازیکنان ما نمی داد و تیم ما شناخت خوبی روی تیم ذوب آهن اصفهان داشت.

وی اظهار داشت: در بازی امروز موقعیت های بسیار خوبی را داشتیم و اگر بازیکنان ما دقت بیشتری به خرج می دادند می توانستیم برنده بازی باشیم.

سرمربی صبای قم بیان داشت: بازیکنان امید ما در تیم صبا بازی نکرده و نتوانسته اند خود را نشان دهند و باید تلاش بیشتری به خرج دهند تا در جمع ترکیب 11 نفره ما قرار گیرند.

** گل محمدی: گرفتن یک امتیاز در قم برای ما ارزشمند است
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان نیز این نشست خبری گفت: بازی در قم دشوار است و گرفتن یک امتیاز در این شهر نیز برای ما ارزشمند بود.

یحیی گل محمدی بیان داشت: بازی خوبی را از دو تیم شاهد بودیم و موقعیت های مناسبی روی دروازه دو تیم خلق شد و اگر از فرصت های خود استفاده می کردیم می توانستیم برنده بازی باشیم.
وی افزود: پیش بینی بازی دشواری را می کردیم ، بازیکنان ما امروز خیلی با هم هماهنگ نبودند و بازیکنان ملی پوش نیز از شرایط مسابقه به دور بودند.

گل محمدی گفت: داور بازی امروز قضاوت خوبی کرد و باید از او تقدیر کنیم.
وی بیان داشت: تا نیم فصل لیگ برتر باید با همین بازیکنان فعلی ادامه دهیم و در مورد فشرده شدن بازی های لیگ هیچ نگرانی ندارم و تنها در مورد تعطیلات رقابت ها نگرانم.

وی اظهار داشت: در نیم فصل می خواهیم تیم خود را تقویت کنیم گرچه جذب بازیکن داخلی یا خارجی برای ما دشوار است و این در حالی است که بازیکنان ما در دو سال گذشته شایستگی های خود را نشان داده اند.

دیدار تیم های صبای قم و ذوب آهن اصفهان از چارچوب هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور با نتیجه تساوی بدون گل در ورزشگاه یادگار امام قم خاتمه یافت.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان