arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۴۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۰۹ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۴

آغاز رای گیری در سراسر کشور

برگزاری دو انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی و مجلس پنجم خبرگان رهبری، به طور همزمان در سراسر کشور آغاز شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
برگزاری دو انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی و مجلس پنجم خبرگان رهبری، به طور همزمان در سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش «انتخاب»،عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور فرمان آغاز رای گیری این دو انتخابات را با حضور در ستاد انتخابات کشور صادر کرد.

او ابراز امیدواری کرد که انتخاباتی باشکوه، قانونی و سالم برگزار شود که منجر به اقتدار عظمت ملت و نظام جمهوری اسلامی شود. او از همه مجریان و ناظران انتخابات تشکر کرده و بار دیگر بر لزوم صیانت از «حق الناس» تاکید کرد و گفت: انشالله این انتخابات حماسه ساز و باشکوه باشد.

وزیر کشور از مردم خواست تا از اولین ساعات در شعب اخذ رای حضور یابند و افزود: ثبت اسامی نامزدهای دو انتخابات در شهرهای بزرگی چون تهران، امر زمان بری است. از این رو توصیه می کنم مردم در ساعات اولیه صبح در مراکز اخذ رای حضور یابند.

رحمانی فضلی از هدایت ها و حمایت های رهبری تشکر کرد و افزود: از رئیس جمهوری هم تشکر می کنم که همواره مشوق ما بودند. وی افزود: حداقل ده ساعت فرصت رای گیری داریم اما در هر کدام از حوزه ها که احساس کنیم مردم حضور دارند، انتخابات را استمرار می‌دهیم تا همه رای شان را به صدوق بیاندزاند. 

گفتنی است از ساعت 8 صبح امروز 7 اسفند، تمامی هموطنان ایرانی که سنشان از 18 سال بیشتر است می توانند با در دست داشتن شناسنامه خود به حوزه های اخذ رای مراجعه کرده و به ن

نظرات بینندگان