arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۶۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۲۱ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۴

فلاحت پیشه: شکست خوردگان نمی‌توانند برای ریاست مجلس آینده تعیین تکلیف کنند

نماینده مردم اسلام آباد و دالاهو در مجلس نهم در مورد تعیین تکلیف برخی شکست خوردگان مجلس دهم برای تعیین ریاست مجلس گفت: طبیعتا کسانی که در مجلس دهم صاحب رای و جایگاهی نیستند نمی توانند در این مورد اظهار نظر کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حشمت الله فلاحت پیشه در خصوص اظهارنظرهای زودهنگام برخی در مورد ریاست مجلس دهم گفت: تصمیم در مورد ریاست مجلس دهم منوط به تشکیل این مجلس است. و هر گونه اظهار نظر در این مورد در فضا و شرایط  کنونی خارج از عرف قانونی است.

وی ادامه داد: برنامه های عدیده ای  که مجلس آینده برای بررسی در دستور کار خود قرار داده، نباید تحت شعاع این مسائل قرار گیرد، چرا که انتخاب رییس، مهمترین مسئله مجلس دهم  نیست. باید منتظر ماند تا مجلس شکل گیرد و بعد نمایندگان برای آن تصمیم گیری کنند.

نماینده مردم اسلام آباد در مجلس نهم با اشاره به اینکه سوابق اکثریت نمایندگان مجلس  دهم از نظر رفتاری نشان می دهد که موضوع ریاست مجلس دهم به مسئله اختلافی تبدیل نخواهد شد بیان کرد: نمایندگان این دوره از امکان هماهنگی و همکاری لازم را باهم برخوردارند و من معتقدم که ما  شاهد مجلس افراطی نخواهیم بود. مجلس دهم قادر است مسائل و مشکلات خود را با مشی اعتدالی خود حل و فصل نمایند.

فلاحت پیشه در مورد دلیل ایجاد دوگانگی و تعیین تکلیف از سوی برخی شکست خوردگان مجلس دهم برای تعیین ریاست مجلس گفت: طبیعتا کسانی که در مجلس دهم صاحب رای و جایگاهی نیستند نمی توانند در این مورد اظهار نظر کنند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته:
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۹
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
0
2
نمایندگان منتخب افراد عاقل دانا و توانایی هستند فقط انها حق دارند رییس مجلس را انتخاب کنند ولا غیر
نظرات بینندگان