arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۹۷۶۳
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۱ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵

رسانه‌های آمریکا از ملاقات ترامپ با کیسینجر خبر دادند

رسانه های امریکا گزارش دادند : دونالد ترامپ روز چهارشنبه با هنری کیسینجر وزیر امور خارجه اسبق با نفوذ امریکا در نیویورک ملاقات کرده است .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رسانه های امریکا گزارش دادند : دونالد ترامپ روز چهارشنبه با هنری کیسینجر وزیر امور خارجه اسبق با نفوذ امریکا در نیویورک ملاقات کرده است .

به گزارش انتخاب،شبکه های تلویزیونی و خبرنگاران در امریکا اعلام کردند که کاروان موتوری ترامپ وارد یک مجتمع آپارتمانی شیک در منهتن شده تا نامزد احتمالی جمهوریخواهان برای انتخابات ریاست جمهوری به ملاقات معمار92 ساله سیاست خارجه امریکا در دوران پس از جنگ جهانی دوم برود.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از نیویورک ، نمایندگان کیسینجر و ترامپ هنوز به درخواست ها برای اظهار نظر در مورد این ملاقات پاسخی نداده اند.

کیسینجر در دوران خدمت در دهه 1970 در دوران ریاست جمهوری ریچارد نیکسون و جرالد فورد ، نقشی محوری در تنش زدایی با چین و امضای توافقنامه های کنترل تسلیحات با اتحاد شوروی سابق و مذاکره برای پایان دادن به جنگ ویتنام داشت .

وی نفوذ خود را درعرصه سیاسی دوران معاضر نه تنها در بین جمهوریخواهان حفظ کرده است . هیلاری کلینتون نامزد پیشتاز دمکرات ها در گذشته وی را یک دوست و مشاور برنی ساندرز رقیب دمکرات خود خوانده است .

کیسینجر دسامبر گذشته درمصاحبه ای با فاکس بیزینس گفته بود که وی از ترامپ مصرانه خواهد خواست به قول خود در مورد منع ورود مسلمانان به امریکا عمل نکند و وی با یک نامزد جمهوریخواه دیگر احساس راحتی بیشتری خواهد کرد.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان