arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۴۵۰۴
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۳ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۵

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

به گزارش انتخاب، سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور اظهار کرد: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک، هم اکنون در اکثر محورهای استان گیلان بارش پراکنده باران گزارش شده است.

وی با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر ورود گرد و غبار از کشور عراق به برخی از استان‌های غربی و مرکزی کشور اظهار کرد: در صورت وقوع پدیده گرد و غبار احتمال کاهش دید در جاده‌ها وجود دارد که لازم است رانندگان ضمن رعایت سرعت مطمئنه فاصله مناسب را نیز رعایت کرده و با چراغ روشن حرکت کنند.

رحمانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: محور منجیل - رودبار در استان گیلان به دلیل انجام عملیات عمرانی موقتا مسدود شده که همین امر سبب ترافیک سنگین در بخش‌هایی از این محور شده است.

وی با بیان اینکه در دیگر محورها مشکل ترافیکی خاصی گزارش نشده است گفت: تردد در دیگر محورها بدون هیچ مشکل و گره خاصی در حال انجام است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به طولانی بودن ساعات روز و گرمای هوا از رانندگان خواست که در ساعات ابتدایی روز سفر خود را آغاز کرده و در فواصل زمانی 2 ساعته، با توقف در حاشیه امن بزرگراه، استراحت کرده و سپس ادامه مسیر دهند.

وی با اعلام شماره تلفن: 88255555 از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و همچنین امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان