arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۶۰۰۶
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۰۸ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۵

برادرزاده ناخلف حساب عموی خود را خالی کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :  با تلاش ماموران پلیس فتا استان فردی که از حساب عموی خود مبلغ 270میلیون ریال به صورت غیرمجاز از طریق همراه بانک تلفن همراه خود برداشت کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرجنوب، رئيس پليس فتا استان فارس گفت: در این پرونده که شاکی آن مردی 42 ساله می باشد مدعی شد؛ از حسابش 270میلیون ریال به صورت اینترنتی برداشت شده و از نحوه دسترسی متهم به اطلاعات حساب بانکیش بی خبر است.

سرهنگ سيدموسي حسيني ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با توجه به اهمیت موضوع ، شناسایی متهم را در دستور کار خود قرار داده و ظرف مدت کوتاهی موفق به شناسایی متهم شدند.

وي اظهار كرد: شاکی اطلاعات حساب بانکی خود را در تلفن همراهش ذخیره کرده و از آنجایی که متهم از نزدیکان خانوادگی شاکی بوده است، از این موضوع با خبر بوده و پس از به دست آوردن این اطلاعات، اقدام به خرید اینترنتی از فروشگاه های مختلف و خرید تبلت و شارژ تلفن همراه به تعداد زیاد از حساب وی كرده است.

رئيس پليس فتا استان فارس گفت: متهم در این باره مي گويد؛ هرگاه با عمویم جهت خرید و یا امور بانکی به فروشگاه و یا بانک ها مراجعه می کردیم، رمز و مشخصات کارت ها و حسابهای بانکی خود را با استفاده ازحافظه گوشی تلفن همراه خود وارد میکرد و زمانی که متوجه شدم تمام اطلاعات حساب های بانکی وی در گوشی تلفن همراهش ذخیره می باشد تصمیم به برداشت از حساب و خرید های اینترنتی گرفتم.

سرهنگ حسینی از شهروندان درخواست كرد: اطلاعات حسابهای بانکی خود را بر روی تلفن همراه و حافظه های قابل حمل ذخیره نکرده و همواره رمز عبور حساب خود را به صورت دورهای تغییر داده و از رموزی استفاده كنند که به راحتی قابل حدس زدن نباشد.
نظرات بینندگان