arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۰۳۵۴
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۸ - ۲۱ تير ۱۳۹۵

عضو حزب موتلفه: تشبیه کردن احمدی‌نژاد به رونالدو، بازی انتخاباتی اصلاح‌طلبان است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
باشگاه خبرنگاران نوشت:عضو حزب موتلفه شبیه‌سازی‌هایی که بین احمدی‌نژاد و رونالدو شده است را رد کرد و آن را بازی اصلاح‌طلبان دانشت.

"حمیدرضا ترقی در واکنش به شبیه‌سازی‌هایی که بین احمدی‌نژاد و رونالدو بازیکن تیم ملی پرتغال می‌شود، مبنی بر اینکه رئیس جمهور سابق نیز مانند این بازیکن می‌تواند جریانی را از بیرون هدایت کند، گفت: بنده به طور کل طرح موضوع وارد شدن احمدی‌نژاد به وادی انتخابات 96 را رد می‌کنم.

عضو حزب موتلفه با بیان اینکه ربط هر موضوعی به انتخابات ریاست جمهوری درست نیست اظهار داشت: برخی از هر فضایی برای مطرح کردن موضوع انتخابات 96 و رقیب جلوه دادن احمدی‌نژاد استفاده می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه این تلاش‌ها کاملا واهی است تصریح کرد: چنین اقداماتی تنها با هدف به جریان انداختن زود هنگام انتخابات و تاثیرگذاری بر فضای کشور و منحرف کردن افکار عمومی جامعه از مشکلات فعلی است.

ترقی با اشاره به این مسئله که امروز برخورد با مفسدانی که فیش‌های حقوقی کلان دریافت می‌کنند مهم‌ترین دغدغه مردم است، اظهار داشت: این در حالی است که برخی افراد با مطرح کردن موضوعات جانبی به دنبال منحرف کردن افکار عمومی هستند.

عضو حزب موتلفه در ادامه گفت: پرداختن به موضوع احمدی‌نژاد یک موضوع انحرافی است و آن را بازی در پازل اصلاح‌طلبان می‌دانم و خیلی نباید به ابعاد این موضوع توجه شود.

وی با رد شبیه‌سازی‌هایی که بین احمدی‌نژاد و رونالدو شده است، خاطرنشان کرد: برخی با مطرح کردن چنین مباحثی تنها به دنبال مطرح کردن این فرد و رسیدن به اهداف خودشان هستند.

نظرات بینندگان