arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۰۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۴ - ۰۳ آبان ۱۳۹۵

جبهه ایستادگی: برای ریاست جمهوری کاندیدا داریم/ تکذیب حمایت از قالیباف

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به گزارش انتخاب، رئیس ستاد انتخابات جبهه ایستادگی از کاندیدای مستقل این جبهه برای انتخابات ریاست جمهوری آتی خبر داد.

سید احمد نبوی رئیس ستاد انتخاباتی جبهه ایستادگی درباره ارزیابی وی از روند وحدت در جریان اصولگرایی و محوریت جامعه روحانیت مبارز اظهار کرد: فقدان مرحوم مهدوی کنی ضربه سختی بر پیکره اصولگرایی بود البته آیت‌الله موحدی کرمانی سعی می‌کند شیخوخیت اصولگرایان را به دست بیاورد. با توجه به آنچه در انتخابات مجلس  شکل گرفت این مطالبه شکل گرفته و آمادگی داریم وحدت خوبی در جریان اصولگرایی شکل بگیرد.

رئیس ستاد انتخاباتی جبهه ایستادگی افزود: این وحدت حول محور ریاست‌جمهوری است و به نظر می‌رسد این اتفاق در شوراها ضعف‌تر باشد و نه تنها در میان اصولگرایان بلکه در اصلاح‌طلبان نیز افراد بسیاری خواهان شرکت در انتخابات هستند.

اهم اظهارات نبوي به اين شرح است:

*انتخابات سال گذشته اولین تجریه اصولگرایان بعد از فقدان مرحوم آیت‌الله مهدوی بود نتیجه‌ای که در تهران اتفاق افتاد ما را هوشیار کرد، مدل سال گذشته ضعفهایی داشت از جمله اینکه احزاب میانی اصولگرا ضعیف تعریف شده بودند.

*معتقدیم احزاب میانی در جریانهای سیاسی حد فاصل مردم و قدرت هستند و خوشبختانه اصولگرایان به این نتیجه رسیده‌اند که به این احزاب میانی بهای بیشتری داده شود.

ما در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدای مستقل خود را داریم. این کاندیدا اکنون در دولت است اما در جریان اصولگراست ولی هیچ کس درباره‌اش موضوعی نمی‌داند و ظرف یکی دو ماه آینده مطرح خواهیم کرد و با کاندیدای خودمان در جلسات اصولگرایان شرکت می‌کنیم.

(در پاسخ به سئوال خبرنگاری درباره حمایت جبهه ایستادگی از قالیباف در انتخابات سال آینده) من این مسئله را تکذیب می‌کنم. ما فعلاً در حال مذاکره هستیم و جبهه ایستادگی صددرصد در انتخابات نقش‌آفرینی می‌کند.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان