arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۳۲۷۸
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۶ - ۱۸ آبان ۱۳۹۵

عارف: امیدواریم همان روند انتخابات ۹۴ را در ۹۶ هم دنبال کنیم/ می‌خواهیم در استان‌ها به یک لیست با اولویت زنان و جوانان برسیم

عارف گفت: امیدواریم دولت روندی که درسه سال و اندی گذشته داشته است را در ماه‌های آینده به صورت برجسته به خصوص در حوزه اقتصادی داشته باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


رئیس فراکسیون امید مجلس ضمن تاکید بر اینکه دولت باید بتواند در ماه‌های آینده چند طرح اقتصادی را عملیاتی کند تا زمینه مشارکت فراهم شود، گفت:‌ در انتخابات ۹۶ امیدواریم روندی را که در سال ۹۴ داشتیم بتوانیم دنبال کنیم.

محمدرضا عارف با حضور در  غرفه ایسنا در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها درباره ضرورت اهتمام بیشتر دولت در ماه‌های باقیمانده تا پایان فعالیتش بر مسائل اقتصادی گفت:‌ امیدواریم دولت روندی که درسه سال و اندی گذشته داشته است را در ماه‌های آینده به صورت برجسته به خصوص در حوزه اقتصادی داشته باشد.

وی افزود: مردم امید دارند و باید به مشارکت تشویق شوند، البته مشکلات اقتصادی مردم را می دانیم اما اگر دولت بتواند دو تا سه طرح را در ماه‌های آینده عملیاتی کند زمینه مشارکت و حضور جدی مردم را خواهیم داشت.

رئیس مجمع نمایندگان تهران در رابطه با فعالیت‌های شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان برای ورود به انتخابات آینده به ویژه انتخابات شوراها گفت:‌ خوشبختانه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با ارزیابی که داشتیم و با آسیب‌شناسی از فعالیت ها مجددا با سازوکار بهتری تشکیل شده و در جلسه اخیر نیز هیأت رئیسه شورا مشخص شدند.

رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان افزود:‌ بنابراین اولویت ما تصویب آیین نامه فعالیت استان ها است که امیدواریم هر چه سریعتر شوراهای استانی هم شکل بگیرند و طبیعتا بر روی هر دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراها برنامه ریزی خواهیم کرد.

عارف افزود:‌ قطعا اولین راهبرد ما تشویق مردم برای مشارکت است و به همه جریانات سیاسی هم توصیه حضور حداکثری را داریم.

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار کرد: اعتقاد داریم که باید انتخابات پرشور و رقابتی برگزار شود و امیدواریم همان روندی که در انتخابات ۹۴ داشتیم در ۹۶ هم دنبال کنیم و حدالامکان در همه استان‌ها به یک لیست با اولویت زنان و جوانان برسیم.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان