arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۵۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۷ - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

محدودیت ترافیکی اربعین در محورهای مواصلاتی مازندران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی استان، از اعمال محدودیت های ترافیکی با توجه به تعطیلات اربعین حسینی در روزهای( شنبه و یکشنبه) 29 و 30 آبان در محورهای مواصلاتی مازندران خبر داد.
 
به گزارش انتخاب، محمدرضا خسرویان افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 23 روز یک شنبه 30 آبان ماه، از "کرج به سمت مرزن آباد" ممنوع بوده و از ساعت17تا 23 فردا از "مرزن آباد" به سمت "کرج" به صورت یک طرفه خواهد بود.
 
خسرویان، خاطرنشان کرد: تردد تمامی تریلرها  از محور هراز ممنوع است و تردد تمامی کامیون ها، کامیونت ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا ساعت 22 شب روزهای شنبه و یکشنبه 29 آبان تا 30 آبان از" تهران به آمل" و بالعکس ممنوع است.
 
سرپرست پلیس راه مازندران، اظهار کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 23 روز یکشنبه30 آبان ماه از "رودهن" به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 16 تا 23 همان روز از" آب اسک " به سمت تهران به صورت یک طرفه انجام خواهد شد.
 
وی افزود: تردد تمامی تریلرها به استثنای حامل موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا ساعت 22 روز یکشنبه از "تهران به قائم شهر" و بالعکس ممنوع است.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان