arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۷۲۴۱
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۷ - ۰۶ آذر ۱۳۹۵

نامه سرگشاده محافظ امام خمینی(ره) به علی مطهری

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سید احمد موسوی از شاگردان استاد شهید مرتضی مطهری ،مبارز قبل از انقلاب،مسئول حفاظت حضرت امام(ره) در قم و فرزند آیت الله العظمی موسوی شاهرودی از علمای برجسته خراسان در واکنش به نامه علی مطهری به مسئول هماهنگی تبلیغات استان گلستان نامه ای سرگشاده خطاب به این نماینده مجلس شورای اسلامی منتشر کرد.
 
به گزارش انتخاب؛ سید احمد موسوی از شاگردان استاد شهید مرتضی مطهری ،مبارز قبل از انقلاب،مسئول حفاظت حضرت امام(ره) در قم و فرزند آیت الله العظمی موسوی شاهرودی از علمای برجسته خراسان در واکنش به نامه علی مطهری به مسئول هماهنگی تبلیغات استان گلستان نامه ای سرگشاده خطاب به این نماینده مجلس شورای اسلامی منتشر کرد.
متن نامه به شرح ذیل است:
 
بنام ایزد منان
 
جناب اقای علی مطهری
 
فرزند برومند حضرت استاد شهید آیت الله مطهری
 
شما چرا ؟!
 
پاسخ شما را  به آقای احمدی  مسئول  هماهنگی تبلیغات در استان گلستان را ملاحظه کردم، کبری و صغرای بیان شما همین است که اشاره فرمودید اما حد وسط  چنین نمی شود  اخ العزیز.
 
تمام سعی حضرت والا، جناب والد شما بر این  بود که بانگارش و گفتار و گفتمان جلوی تند روی را بگیرد  و قا عده رحماء بینهم را پیاده کند شما چرا مسئول فرهنگی یک استان را  بسوی داعش حواله فرمودی؟! مگر حضرت امام (رضوان الله) با آنانکه از کوزه آب مرحوم شهید آقا سید مصطفی اب ننوشیدند بدلیل  نجس بودن چه کرد ؟! بسوی جهنم حوالشان داد ؟!
 
این برادر گرام،طلبه نوجوان،  تمام مبانی حضرت والد  شما را قبول دارد! شما هم هیچ افزونی بر گفتار جامع حضرت والدتان فرمایش نمی کنی! پس تنها باید دید اختلاف  کجاست ؟! ایشان مشکل کوچکی برایش پیش آمده و آن اینکه،به گمان اینجانب ! تصور می کند موسیقی  مساویست با ابتذال و در نتیجه : کنسرت همین نتیجه را دارد
 
اگر برای ایشان تبین شود که :
 
حرکت جهان دارای موسیقی است  
 
آوای اسلام دارای موسیقی است  
 
ندای قرآن دارای موسیقی است  
 
قاری قرآن  نت می خواند  
 
و....
 
با این مفاهیم ومقصود شما آشنا شود مشکل حل می شود سنتی های قدیم عموما موسیقی را مساوی با ابتذال می دانستند اما بودند آیت الله شعرانی ها از بزرگان علم و دین که با موسیقی ونت هم آشنا بودند.
 
النهایه از مثل شما مردی که در جایگاه حساس مجلس نشسته وسخن از فرهنگ و هدایت واموزش  و اعتدال  در جامعه  سر می دهید یک ناآشنا به یک موضوع علمی را بسوی جهنم  راهنمایی کنی!
 
اینجانب به نمایندگی شما از تندروی  پوزش خواهی دارم وتما م آحاد جامعه را به رحمت پیامبر گونه فرا می خوانم تا آمادگی یک رزم تمام عیار در برابر شیاطین قسم خورده  جهانی با حضورشان در منطقه بصورت داعش امروز وصهیونیسم هر روز فراهم باشد.
 
والسلام علیکم
 
لازم به ذکر است سید احمد موسوی چندی پیش هم در نامه ای به زاکانی او را نصیحت کرده بود.
 
منبع: برنا
نظرات بینندگان