arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۹۵۸۲
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۲۰ - ۱۹ آذر ۱۳۹۵
رقابت‌های جهانی کشتی اوزان غیرالمپیکی - مجارستان

احسان‌پور و بیابانگرد حریفان خود را شناختند/ آغاز مسابقات از فردا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : وزن کشی اوزان ۶۱ کیلوگرم کشتی آزاد و ۷۱ کیلوگرم کشتی فرنگی مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی کشتی برگزار شد.

به گزارش انتخاب ، مراسم وزن کشی اوزان 61 کیلوگرم کشتی آزاد و 71 کیلوگرم کشتی فرنگی مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی کشتی امشب در بوداپست مجارستان برگزار شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.

بهنام احسان‌پور در وزن 61 کیلوگرم کشتی آزاد بعد از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف والدویا فرانکگولیان از ارمنستان می‌رود و در صورت پیروزی، در مرحله یک‌چهارم نهایی بابرنده دیدار جوزف مولنار از مجارستان و شینگو آریموتو از ژاپن مبارزه خواهد کرد.

در این وزن 22 کشتی‌گیر وزن‌کشی کرده‌اند که در گروه احسان‌پور، احمد چاکایف از روسیه، لوگان استیبر از آمریکا، واسیلی شوپتار از اوکراین و دیمیتار ایوانوف از بلغارستان حضور دارند.

در وزن 71 کیلوگرم کشتی فرنگی که 29 نفر وزن کشی کرده‌اند، افشین بیابانگرد در دور اول به مصاف وارشام بورانیان از ارمنستان می‌رود و در صورت پیروزی، در دور بعد با دانیل کاتاراگا از مولداوی مبارزه می‌کند. حسن علی‌یف از آذربایجان، پاول لیاح از بلاروس و آدام کوراک از روسیه در گروه بیابانگرد حضور دارند.

این رقابت‌ها از صبح فردا آغاز می‌شود و مسابقات دو وزن باقیمانده (70 کیلوگرم آزاد و 80 کیلوگرم فرنگی) نیز یکشنبه برگزار خواهد شد که مصطفی حسین‌خانی و یوسف قادریان نمایندگان کشورمان در این اوزان هستند.
منبع: فارس
نظرات بینندگان