arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۳۸۵۹
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۶ - ۱۱ دی ۱۳۹۵

تاثر یک نماینده از جمع‌آوری گورخواب‌ها

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خواستار ارائه گزارش وزارت کشور و مسئولین شهریار به نمایندگان مجلس در خصوص موضوع گورخواب‌ها شد.
 
به گزارش انتخاب، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مازنی، اظهار کرد: من هم از شنیدن ماجرای گورخواب‌ها و وجود چنین پدیده‌ای در نصیرآباد شهریار متأثر شدم و به دوستان گفتم موضوع را بررسی کنند تا در چه موقعیت و شرایطی است تا از نزدیک موضوع را مورد بررسی قرار دهیم. اما بعد که شنیدم در پی انتشار گزارش گورخواب‌ها آنها جمع‌آوری شدند بیشتر متأثر شدم.
 
وی افزود: البته من معتقدم که نباید بر اساس خبرهایی که احتمال صدق و کذب دارد قضاوت کنیم بلکه باید ببینیم این افراد دقیقاً از کجا آمده‌اند و برای چه مدت در آنجا اقامت داشته‌اند و آیا مسئولین منطقه در جریان این موضوع بودند یا خیر.
 
این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه سیاست‌ها برای برخورد با معضلات اجتماعی نباید موضعی و موردی باشد، تصریح کرد: ما باید چنین پدیده‌هایی که چهره کشور را بد جلوه می‌دهد به دقت شناسایی کنیم و سیاست‌های کلان خود را در جهت ایجاد عدالت، برابری، فقرزدایی و حل مشکلات قرار دهیم. به هر حال این موضوع چه واقعی باشد چه صوری ضعف مدیریت در سطح کلان جامعه و سوء تدبیر را نشان می‌دهد و زیبنده نظام نیست.
 
مازنی یادآور شد: از مسئولین منطقه شهریار و وزارت کشور درخواست می‌کنم موضوع را به فوریت بررسی کنند و گزارشی به مجلس ارائه کنند تا مجلس در جریان موضوع قرار گیرد و این تصور به وجود نیاید که ما به چنین پدیده‌هایی عادت کرده‌ایم. ما باید چنین مسائلی که به آبرو و حیثیت کشور مربوط است را به دقت بررسی کنیم و به صورت موردی و کلان با آن مقابله کنیم.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان