arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۲ - ۲۲ تير ۱۳۹۰

مطمئناً جاسبی رئیس خواهد ماند

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد در واكنش به این سؤال كه آیا جاسبی هنوز رئیس دانشگاه آزاد خواهد ماند، پاسخ داد: بله مطمئناً؛ مدیریت دانشگاه آزاد با قدرت و قوت فعالیت خود را ادامه خواهد داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون پارلمانی دانشگاه آزاد در واكنش به این سؤال كه آیا جاسبی هنوز رئیس دانشگاه آزاد خواهد ماند، پاسخ داد: بله مطمئناً؛ مدیریت دانشگاه آزاد با قدرت و قوت فعالیت خود را ادامه خواهد داد.

كریم زارع معاون پارلمانی دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با فارس، در خصوص اجرای هدفمندسازی یارانه‌ها در دانشگاه‌ها گفت: معتقدم باید در خصوص یارانه‌های دانشجویی عنایت ویژه‌ای به دانشجویان صورت گیرد و مكانیزم آن را مجلس و دولت محقق كنند.

* طبق نظر جاسبی در سال جدید تحصیلی افزایش شهریه نداریم

وی افزود: قطعاً هرگونه یارانه‌ای كه بتواند در اختیار دانشجویان قرار گیرد، ‌كارساز خواهد بود و طبق نظر جاسبی در سال جدید تحصیلی افزایش شهریه نداریم.

* در سال یك میلیون متر مربع فضای آموزشی در دانشگاه آزاد ساخته می‌شود

زارع در پاسخ به این سؤال كه جاسبی اكنون مرتباً واحدهای دانشگاهی جدید را افتتاح می‌كند و آیا این روند ادامه پیدا خواهد كرد، گفت: به طور كلی در سال، یك میلیون متر مربع فضای آموزشی در دانشگاه آزاد ساخته می‌شود.

* تا پایان امسال یك میلیون متر مربع به فضای دانشگاه آزاد اضافه می‌شود

معاون جاسبی در پاسخ به این سؤال كه تا پایان امسال چقدر به فضای آموزشی دانشگاه آزاد اضافه می‌شود، خاطرنشان كرد: مجموعاً تا پایان امسال یك میلیون متر مربع به فضای دانشگاه آزاد اضافه می‌شود.

* هنوز تكیلفم روشن نشده كه در انتخابات مجلس شركت كنم یا خیر

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد در پاسخ به این سؤال كه آیا قطعی شده است كه در انتخابات مجلس نهم شركت كنید، تصریح كرد: خیر هنوز تكیلفم روشن نشده است كه در انتخابات مجلس شركت كنم یا خیر و در حال بررسی هستم.

وی در پاسخ به این سؤال كه اگر بخواهید در انتخابات مجلس شركت كنید، در كدام لیست و از كدام جناح شركت خواهید كرد،‌ گفت: در این خصوص هم در حال بررسی هستم.

* هر اقدامی كه موجب ارتقای معنوی دانشگاه‌ها شود ارزشمند است

زارع در پاسخ به این سؤال كه نظرتان درباره اسلامی شدن دانشگاه‌ها چیست، اظهار داشت: به طور كلی هر اقدامی كه موجب ارتقای معنوی دانشگاه‌ها شود ارزشمند است، البته اصول كلی نظام با منویات مقام معظم رهبری و مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی باید مدنظر باشد.

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد در پاسخ به این سؤال كه آیا دانشگاه آزاد در راستای اسلامی كردن دانشگاه‌ها حركت خواهد كرد، گفت: دانشگاه آزاد با توجه به مصوبه‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی حركت می‌كند.

* از نظر ما تكلیف دانشگاه آزاد مشخص است

معاون جاسبی در پاسخ به این سؤال كه بالاخره تكلیف دانشگاه آزاد چه شد و بحث هیئت امنای دانشگاه آزاد و تغییر جاسبی به كجا رسید،‌ اظهار داشت: از نظر ما تكلیف دانشگاه آزاد مشخص است و بحمدالله كارها به خوبی انجام می‌شود و جلسات هیئت امنا، شورای مركزی و شورای دانشگاه به خوبی انجام می‌شود.

وی افزود: رئیس دانشگاه آزاد، معاونان، ‌رؤسای مناطق و رؤسای واحدهای این دانشگاه با قوت و قدرت به كارشان ادامه می‌دهند.

زارع در پاسخ به این سؤال كه پس با توجه به این موارد، بحث هیئت امنای جدید دانشگاه آزاد تكلیفش روشن نیست، اظهار داشت: در حال حاضر هیئت امنای دانشگاه آزاد با تركیبی كه از گذشته داشته در استان‌ها و مركز دانشگاه فعال هستند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در پاسخ به این سؤال كه آیا جاسبی با این روندی كه گفتید هنوز رئیس دانشگاه آزاد خواهد ماند، خاطرنشان كرد: بله مطمئناً. مدیریت دانشگاه آزاد با قدرت و قوت فعالیت خود را ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، موضوع تغییر ریاست دانشگاه آزاد از جمله اقداماتی بود كه محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور بلافاصله پس از تصدی ریاست‌جمهوری در دستور كار خود قرار داده و با پیگیری‌های جنبش دانشجویی، این موضوع در حال نتیجه دادن بود. با این وجود غلبه حاشیه‌های دولت بر متن آن موجب شد كه اینگونه پیگیری‌ها تا حد زیادی از دستور كار دولت خارج شود و از این روی به نظر می‌رسد چند صباحی است كه احمدی‌نژاد اقدامی درباره تشكیل هیأت امنای جدید دانشگاه آزاد انجام نداده و به گفته كریم زارع معاون پارلمانی رئیس دانشگاه آزاد، جاسبی همچنان با قوت! به كار خود ادامه خواهد داد.
نظرات بینندگان