arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۵۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۲۲ - ۱۸ دی ۱۳۹۵

حبس تا 10 سال مجازات تلف کردن حیوانات

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پایگاه خبری 'مشهد پیام' روز شنبه 18 دی ماه خبری به نقل از معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد با عنوان 'حبس تا 10 سال مجازات تلف کردن حیوانات' منتشر کرد.
 
به گزارش انتخاب، معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد در واکنش به خبر سرقت سه قلاده سگ دارای شناسنامه به 'مشهد پیام' گفت: دستگاه قضایی اقدام لازم در مورد عدم پاسخگویی شهردار گلبهار انجام می ‌دهد چون فرقی نمی ‌کند که حوزه مشهد یا گلبهار باشد، بلکه مطالبه عمومی و مردمی بوده است.
قاضی محمد بخشی محبی افزود: دستگاه قضا در برابر کوتاهی، کم کاری و جرم با اغماض برخورد نمی‌کند، امروز عده ‌ای از دوستداران محیط زیست و حیوانات تجمعی را در مورد عملکرد شهردار گلبهار داشتند، وقتی دستور قضایی اعلام می‌ شود جمعه و شنبه ندارد بلکه باید رسیدگی به امر صورت پذیرد.
 
* اخبار برجسته پایگاه خبری صبح توس:
- هدر رفت آب آشامیدنی در روستای عشرت آباد رشتخوار همچنان ادامه دارد: بیش از دو هفته است که ترکیدگی لوله آب آشامیدنی در بخشی از روستای عشرت آباد از توابع مرکزی شهرستان رشتخوار موجب هدر رفت آب و بروز مشکلات برای ساکنین در این روستا شده است.
بر این اساس علاوه بر هدر رفت آب، یخ زدگی و کثیف شدن محیط نیز برای برخی از ساکنین و اهالی روستا مشکلاتی به وجود آورده است. علت بروز این مشکل به دلیل قدیمی بودن خطوط لوله آب در این روستا عنوان شده است.
 
* پایگاه خبری پرستوها:
- رئیس پارک علم و فناوری خراسان: بهره برداری از بزرگترین کارخانه داروسازی خاص کشور با حمایت آستان قدس رضوی.
علم الهدایی گفت: یکی از بزرگترین کارخانه داروسازی خاص کشور (تولید فاکتور هشتم خون با روش نوترکیب) با سرمایه گذاری 100 میلیارد تومانی آستان قدس رضوی با حضور مسولین کشور به بهره برداری خواهد رسید.
 
* پایگاه خبری تابناک رضوی:
- تعیین تکلیف فوری وضعیت پدیده‌ ای‌ ها به دستور وزیر کشور: دین پرست معاون اقتصادی وزیر کشور از دستور شب گذشته دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور به کارگروه ویژه پیگیری مسائل مربوط به شرکت پدیده شاندیز، مبنی بر تعیین تکلیف فوری وضعیت 63 هزار و 525 نفر از دارندگان تعهد نامه شرکت پدیده شاندیز خبر داد.
دین پرست گفت: به دنبال تعیین تکلیف و تبیین فرآیند لازم به منظور رفع قانونی بسیاری از مشکلات عمومی موجود در مسیر آغاز بکار مجدد فعالیت های قانونی شرکت پدیده شاندیز و همچنین الزامات مورد نیاز برای تحقق این امر طی 40 روز گذشته، اکنون کارگروه ویژه در حال بررسی و احصاء مشکلات اختصاصی و اتخاذ تمهیدات مناسب برای تعیین تکلیف این دسته از مشکلات می باشد.
 
* پایگاه خبری قدس آنلاین:
- رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد: براساس قانون، دریافت عوارض آموزش و پرورش از مردم غیر قانونی است.
محمد سهیلی در باره ادعای مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در مورد تعیین تکلیف عوارض آموزش و پرورش اظهار کرد: از نظر شورای شهر موضوع روشن است و شهرداری مطابق قانون حق دریافت عوارضی به نام آموزش و پرورش از شهروندان را ندارد.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان