arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۰۱ - ۲۶ تير ۱۳۹۰

مهمترین اخبار "انتخاب" در 60 ثانیه/ شنبه 25 تیر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : "60 ثانیه" عنوان خبری است که روزانه مهمترین اخبار منتشره در "انتخاب" را در یک خبر جمع آوری کند که در طی "60 ثانیه" امکان ملاحظه همه اخبار وجود دارد. این بخش، در ستون "مهمترین عناوین روز" منتشر می شود:

اخبار  شنبه 25 تیر:

وزیر امور خارجه اسبق لیبی و نماینده سابق این کشور در سازمان ملل متحد ، از احتمال به شهادت رسیدن امام موسی صدر در لیبی خبر داد .
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۰ - ۰۰:۲۷
دوست داشت تنها باشد . دوست داشت خلوت باشد . دیگران را به خود راه نمی داد . هرگز نفهمیدم چه چیزی خوشحالش می کند و چه زمانی حالش خوب است .
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۴
سخنگوی كمیسیون انرژی مجلس گفت كه به احتمال زیاد محمد علی‌آبادی سرپرست فعلی وزارت نفت برای تصدی این وزارتخانه و اخذ رأی اعتماد به مجلس معرفی می‌شود.
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۷
مرکز پژوهش‌های مجلس:
مركز پژوهش‌هاي مجلس با بيان اينكه سپر دفاع موشكي ناتو مي‌تواند تهديدي جدي عليه ايران تلقي شود، اعلام كرد: استقرار بخشي از سامانه اين سپر دفاع موشكي در تركيه و در همسايگي ايران در مجموع تهديدي را عليه ايران خواهد داشت.
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۸
استعفاي دو دستيار ارشد غول رسانه‌اي جهان
مرداك پس از آن به منظور اظهار ندامت، با والدين ميلي داولر، دختر نوجوان كشته شده انگليسي كه تلفن آنها توسط روزنامه اخبار جهان مورد شنود قرار ‌گرفته، ملاقات كرد و سپس به خبرنگاران گفت: به عنوان پايه‌گذار شركت نيوز اينترنشنال هنگامي كه از اتفاقات انجام شده خبردار شدم، انزجار و عذرخواهي خود را اعلام كردم.
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۹
علم‌الهدی انتخابات پیش رو كشور را مصیبت‌بار ترین انتخابات طول تاریخ انقلاب پیش‌بینی كرد و یادآور شد: در این انتخابات تمام جریان‌ها حتی اصلاح طلبان با لباس و آرم اصولگرایی وارد عرصه سیاسی می‌شوند.
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۸
ده‌نمكی این قدر چهره‌ی تكلیف‌روشنی بود كه فكر می‌كردم اگر این آدم قرار است از موقعیّت خشن سیاسیش تبدیل شود به یك آرتیست و هنرمند، باید از آنهایی كه آزارشان داده عذرخواهی كند
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۰ -
نظرات بینندگان