arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۸۷۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۰۳ - ۲۷ تير ۱۳۹۰

تكذیب سوقصد به امام جمعه زاهدان/ خودكشی سرباز وظیفه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
چند روز قبل برخی رسانه ها خبری را منتشر كردند مبنی بر اینكه كه بعد از نماز صبح به سمت خانه امام جمعه زاهدان تیراندازی شده و در این حادثه یك سرباز دژبانی منزل مذكور نیز به شهادت رسیده است.

این در حالیست كه انتشار این خبر البته باعث برخی سواستفاده های ضد انقلاب نیز شد و حتی برخی رسانه های وابسته به تروریست ها با خبرسازی تلاش كردند كه این موضوع را به خود نسبت بدهند!

اما در همین حال یك منبع آگاه امنیتی در گفتگو با زاهدان پرس ضمن تكذیب این خبر اظهار داشت: یك سرباز در دژبانی كوچه محل سكونت و دفتر امام جمعه زاهدان دست به خودكشی زده است.

وی افزود: این سرباز كه اهل شهرستان اراك می باشد ساعت چهار صبح در حالی دست به خودكشی زده است كه همراه او یك دستنوشته پبدا شده كه در آن برخی مشكلات شخصی را دلیل خودكشی خود عنوان كرده است.

این منبع آگاه امنیتی در تشریح بیشتر این دست نوشته نیز گفت: این سرباز همچنین در این دست نوشته از پدر و مادر خود طلب حلالیت كرده است و حتی از امام جمعه زاهدان نیز خواسته است كه برای او دعا كند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
0
3
چرا يك مطلب راجب سرباز هاي بيچاره نمي نويسيد ! يعني ما از افغانستان عراق هم كمتريم كه سربازي با اين همه مشكل برامون اجباريه ! چرا كانديد رياست جمهوري كه ميشيم حرف از مشكل سربازي ميزنند اما وقتي رييس جمهور نميشند توي سايت خود اون كانديدا حتي يك مطلب انتقاد آميز نميبينيم ! كجاي عدالت گفته من بي پدر با يك مادر سرطاني بايد برم خدمت چون يك برادر بزرگتر دارم كه 2 ساله نديدمش و مادرم تحت پوشش كميته امداد نيست !؟ اين چه قانون مسخره ايه ! 11 سال از بهترين سالهاي عمرم بدون گواهينامه دانشگاه كار درست ازدواج رفت كافي نيست !!! بعد پولدار هاي شمال شهر رو ميبني كه راحت خدمت شون درست ميشه ميرن كانادا و اوكراين براي ادامه تحصيل !‌مسخره ست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
0
2
برادر عزيزو ناشناس من اندكي صبر سحرنزديك است روزي كه ضالمين به اسلام وكشور رسوا خواهند شد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
0
0
خبر به همين سادگي بود يك جوان در بهترين شرائط سني ديوانه بود و خودكشي كرد آره؟؟ هيچ بعيد نيست بخاطر اينكه نگويند فشارهاي اجتماعي و اقتصادي باعث خودكشي بوده بگويند مشكلات روحي رواني داشته!! اگر جواني مشكل رواني داشته چرا بخدمت اعزام گرديده و اسلحه بدستش داده شده؟؟
نظرات بینندگان