arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۴۹۶۲
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۰ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۵

همکاری بانک کشاورزی در رونق واحدهای تولیدی

دولت برای راه‌اندازی واحدهای غیرتعطیل 16 میلیارد تومان احصا کرد. همچنین 200 واحد تولید قطعات مرتبط با کارخانه تراکتورسازی هم فعال شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در برنامه «تیتر امشب» ضمن تشریح  عملکرد این وزارتخانه در حوزه اقتصاد مقاومتی ، درباره همکاری بانک کشاورزی برای حل معضل واحدهای تولیدی مشکل دار از جمله کارخانه تراکتور سازی تبریز سخن گفت.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی ، وزیر کشور در گفتگو با برنامه تیتر امشب شبکه خبر پیرامون اجرای اقتصاد مقاومتی در استان آذربایجان شرقی گفت: در کوتاه‌مدت باید مشکل واحدهای تولیدی استان ها حل شود؛ همچنین طرح‌های میان‌مدت و بلند مدت دیگری در این زمینه در دست اقدام است از جمله حل مشکل کارخانه تراکتورسازی تبریز که با بانک کشاورزی به توافق رسیدیم به تعداد تراکتورهای موجود در انبار کارخانه تسهیلات در اختیار کشاورزان قرار گیرد تا بتوانند آن تراکتورها را خریداری کنند.

وی تصریح کرد: دولت برای راه‌اندازی واحدهای غیرتعطیل 16 میلیارد تومان احصا کرد. همچنین 200 واحد تولید قطعات مرتبط با کارخانه تراکتورسازی هم فعال شد.

شایان ذکر است بانک کشاورزی در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی و رونق تولید، از ابتدای سال 1395 تا کنون بالغ بر 7700 میلیارد ریال تسهیلات برای خرید 22429 دستگاه ماشین آلات و ادوات کشاورزی به متقاضیان پرداخت کرده است که از این میزان، 4645 میلیارد ریال تسهیلات برای خرید 8907 دستگاه تراکتور، بیش از 843 میلیارد ریال برای تهیه 594 دستگاه کمباین و 2212 میلیارد ریال برای تامین 12928 دستگاه انواع ادوات و دنباله بندهای کشاورزی به کشاورزان پرداخت شده است.

برچسب ها: بانک کشاورزی
نظرات بینندگان