arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۵۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۵ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۵

ادامه تلاش‌ها برای یافتن تنها مفقود سیل جیرفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرماندار جیرفت گفت: تلفات جانی سیل اخیر در شهرستان جیرفت تنها یک مورد بوده و اکیپ های امدادی هلال احمر، شهرداری و نیروهای مردمی در حال تجسس در حریم رودخانه شور برای پیدا کردن جسد این فرد هستند و تا این لحظه موفقیتی حاصل نشده و با مساعد شدن شرایط جوی از بالگرد برای جستجو استفاده می کنیم.

"احمد امینی روش" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به بارندگی روزهای گذشته در شهرستان جیرفت اظهار کرد: میزان بارندگی این شهرستان حدود 120 میلیمتر بوده و اکنونی ظرفیت سد هلیل رود تقریبا 260 میلیون مترمکعب است.

وی درباره میزان خسات های وارد شده به شهرستان جیرفت افزود: به دلیل اینکه تا روز گذشته بارندگی بوده، فرصت بررسی به وجود نیامده و اکیپ های بازرسی امروز و فردا در حوزه راه، آب، مخابرات، کشاورزی، مسکن و فضاهای آموزشی مشغول بررسی و برآورد میزان خسارات هستند و امیدواریم بتوانیم تا 48 ساعت آینده میزان خسارات را اعلام کنیم.

امینی روش تصریح کرد: تلفات جانی تنها یک مورد بوده و اکیپ های امدادی هلال احمر، شهرداری و نیروهای مردمی در حال تجسس در حریم رودخانه شور برای پیدا کردن جسد این فرد هستند و تا این لحظه موفقیتی حاصل نشده و با مساعد شدن شرایط جوی از بالگرد برای جستجو استفاده می کنیم.

فرماندار جیرفت در پایان با بیان اینکه مردم همکاری خوبی طی چند روز گذشته داشتند، بیان کرد: دستگاه های اجرایی، اورژانس، هلال احمر، راه و شهرسازی، راهداری، راهنمایی و رانندگی و پلیس راه همه پای کار بودند و توانستیم به سمتی پیش برویم که تلفات جانی و خسارات مالی را به حداقل برسانیم.
نظرات بینندگان