arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۹۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۷ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۵

دستگیری 45 متهم و جنایتکار تحت تعقیب قضایی درکهنوج

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رمانده انتظامی شهرستان کهنوج از دستگیری ۴۵ متهم تحت تعقیب مقام قضائی در نخستین روز رزمایش کوثر۹۵ در کهنوج خبر داد.

سرهنگ شاهپور بهرامی فرمانده انتظامی کهنوج اظهار‌ داشت: طرح عملیات مشترک رزمایش کوثر 95 بطور همزمان در جنوب و شرق استان با رمز یا فاطمه الزهرا‌(س) با هدف برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در شهرستان کهنوج انجام شد.

وی افزود: ماموران انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر به همراه ماموران یگان تکاوری 116کهنوج در اجرای این رزمایش توانستند در حین کنترل خودروهای عبوری از یک دستگاه خودرو پیکان وانت که در محور کهنوج – بندرعباس در حال تردد بود، 295 کیلو‌گرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج  تصریح کرد: اقدامات صورت گرفته ماموران انتظامی شهرستان در اجرای این رزمایش با هدف احساس امنیت مردم، تامین آسایش و آرامش آنان و مبارزه با مجرمان و هنجار‌شکنان به مدت دو روز با استفاده از حداکثری امکانات انتظامی شهرستان به اجرا گذاشته شده است.

وی اجرای اینگونه طرح‌ها را در بالا بردن میزان امنیت عمومی بسیار مؤثر دانست و از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاری، خرده‌فروشی مواد مخدر، پاتوق‌سازی منازل جهت استعمال مواد مخدر و مواردی که با ارزش های اسلامی و اجتماعی مغایرت دارد بلافاصله مراتب را با شماره تلفن 110 به نیروی انتظامی گزارش کنند.

بهرامی افزود: با اجرای این طرح ماموران پلیس آگاهی موفق به دستگیری دو متهم فراری که مدتها تحت تعقیب مقامات قضائی بودند نیز شده و در این راستا توانستند، مقادیر زیادی کالای قاچاق از قبیل برنج ، سیگار و غیره را کشف کنند.وی بیان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی نیز در یک اقدام پلیسی توانستند 5 عامل تیراندازی و ناامن کننده شهرستان را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج از دستگیری 45 متهم تحت تعقیب مقام قضائی در نخستین روز رزمایش کوثر 95 در کهنوج تصریح کرد: کشف دو دستگاه خودرو، 5 دستگاه موتور سیکلت سرقتی، 38 فقره  انواع سرقتها، دستگیری 45 متهم تحت تعقیب مقام قضائی، 28 نفر سارق، 14 نفر معتاد پر خطر و 11 نفر خرده‌فروش مواد و همچنین کشف چندین قبضه سلاح ممنوعه، از نتایج این طرح بود.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان