arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۰۳۵۹
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۲۰ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۵

بالگرد اورژانس هوایی لرستان برای نجات جان ۳ بیمار به پرواز درآمد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی لرستان گفت: اورژانس هوایی لرستان امروز برای نجات جان ۲ مصدوم که از ارتفاع سقوط کرده بودند و برای نجات جان یک مادر باردار الیگودرزی به پرواز درآمد.

حسینعلی رفایی اظهار داشت: بالگرد اورژانس هوایی لرستان امروز برای نجات جان دو مصدوم الیگودرزی که از ارتفاع سقوط کرده بودند به پرواز درآمد.

وی افزود: طی تماس تلفنی با مرکز اورژانس الیگودرز مبنی بر سقوط دو نفر از اتفاعات منطقه ده بر شهرستان الیگودرز، اورژانس هوایی این مرکز با توجه به صعب‌العبور بودن منطقه و عدم دسترسی راه زمینی به منطقه اعزام شد.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی لرستان عنوان کرد: پس از اعزام بالگرد اورژانس هوایی الیگودرز برای نجات جان بیماران با مراقبت‌های پزشکی لازم هردو بیمار به بیمارستان شهید ولیان الیگودرز  منتقل شدند.

وی بیان کرد: امروز  بالگرد اورژانس هوایی لرستان بار دیگر برای نجات جان یک مادر باردار الیگودرزی به پرواز درآمد تا وی را از روستای چال شیر به مراکز درمانی انتقال دهد.

رفایی گفت: امروز پس از تماس تلفنی با مرکز اورژانس الیگودرز، بالگرد این مرکز برای نجات جان این مادر بادار به پرواز درآمد و با مراقبت‌های پزشکی لازم بیمار به بیمارستان شهید ولیان این شهرستان انتقال یافت.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان