arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۱۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۱ - ۰۷ تير ۱۳۹۶

معاون امنیتی استاندار تهران:هتاکان به روحانی 25 نفر بودند / تمام دستگاه‌ها خواستار برخورد قانونی با آنها هستند

معاون امنیتی فرماندار تهران گفت: هتاکان به روحانی 25 نفر بودند و تمام دستگاه‌ها خواستار برخورد قانونی با آنها هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با اعلام این خبر تصریح کرد: «براساس اقدامات اولیه که از سوی معاونت امنیتی وزارت کشور، معاونت امنیتی استان تهران و نیروی انتظامی صورت گرفته  است توهین‎کنندگان به رئیس‎جمهوری به صورت کلی شناسایی شدند و بررسی‎های اولیه در این راستا شروع شده است؛ در جهت رسیدگی به اتهامات این افراد در ابتدا اقدامات اولیه چون جمع‎آوری اطلاعات و مستندسازی‌‏های لازم صورت می گیرد تا نتایج نهایی اعلام شود.»
 
به گزارش انتخاب، محسن همدانی با بیان اینکه «تعداد افراد توهین‌کننده به رئیس‎جمهوری در مجموع بیش از ۲۰ نفر نبودند» تصریح کرد: بدون شک بعد از اتمام کار کمیته‎های حقیقت‎یابی و مستندسازی مربوط به این ماجرا و شناسایی کامل افراد، پرونده این افراد در صورت صلاحدید به دستگاه قضایی ارسال می‎شود.
 
وی تصریح کرد:«البته این امکان نیز وجود دارد که پس از بررسی و شناسایی افراد خاطی، ضرورتی برای ارجاع پرونده آنها به دستگاه قضایی نباشد که در این خصوص دستگاه‎های مسئول تصمیم‎گیری خواهند کرد».
 
معاون امنیتی استان تهران تأکید کرد: «هدف ما این است که در جهت اصلاح افرادی که اینگونه اقدامات را انجام می‏‌دهند وارد عمل شویم تا دیگر شاهد اینگونه اقدامات که خلاف رویه قانونی است نباشیم». دوم تیرماه امسال مصادف با روز جهانی قدس، عده‌ای بر سر راه حسن روحانی رئیس جمهوری ایستاده و به هنگام مشاهده او شعارهایی توهین آمیز سر دادند. اقدامی که واکنش بلافاصله مسئولان و اعلام انزجار عمومی مردم در فضای مجازی را به‌دنبال داشت.
 
علی اصغر ناصربخت معاون امنیتی و انتظامی فرماندار تهران  هم با بیان اینکه توهین کنندگان به رئیس جمهوری حدود 25 نفر بودند، به باشگاه خبرنگاران گفت: تمامی دستگاه‌های ذیربط اعم از قوه قضاییه، وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و سپاه حفاظت از شخصیت‌ها بر شناسایی و برخورد قانونی تاکید دارند.
 
منبع: ایلنا
نظرات بینندگان