arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۵۹۴۸
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۲ - ۳۱ تير ۱۳۹۶

ترافیک نیمه‌سنگین در محور هراز

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه شاهد ترافیک نیمه‌سنگین و روان در محور هراز هستیم و آمد و شد خودروها در سایر محورها به‌صورت عادی و روان است، گفت: همچنین آمد و شد خودروها در محورهای کرج ـ چالوس، سوادکوه و سمنان ـ مازندران به‌صورت عادی و روان است و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

علیرضا قدمی درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران در گفت‌وگو با فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه‌سنگین و روان در محور هراز هستیم.

وی ادامه داد: همچنین آمد و شد خودروها در محورهای کرج ـ چالوس، سوادکوه و سمنان ـ مازندران به‌صورت عادی و روان است و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس پلیس راه مازندران با تأکید بر رعایت سرعت مطمئنه، خاطرنشان کرد: با وجود هشدارها و توصیه‌ها باز هم شاهد سرعت غیرمجاز و ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز هستیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه شب گذشته تصادف در جاده بهشهر ـ گلوگاه دو فوتی برجای گذاشت، اضافه کرد: دلیل بیشتر تصادفات تخطی از سرعت مطمئنه بوده که لازم است به توصیه‌ها توجه کنند تا با مشکلی مواجه نشوند.

قدمی به اجرای طرح تابستانه پلیس راه اشاره کرد و افزود: همچنین بحث اجرای محدودیت پایان هفته و روزهای تعطیل و روان‌سازی در این طرح در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.
نظرات بینندگان