arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۶۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۵ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۶

قالیباف: در این ۱۲ سال به ندرت هنگام اذان صبح در منزل بودم/ برخی پروژه ها جایزه جهانی می برند اما عده ای حرف دیگر می زنند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شهردار تهران با گلایه از انتقادهای برخی از اعضای منتخب شورای پنجم شهر تهران گفت: از صمیم دل ارزو میکنم شورای شهر پنجم بتوانند بیشتر و بهتر از ما برای شهر کار کنند.

به گزارش انتخاب به نقل از ایرنا، محمدباقر قالیباف روز چهارشنبه در آیین بهره برداری از زیرگذر ضربعلی زاده افزود: ما در خدمت شورای شهر پنجم هستیم و اماده ایم تجربیات خود را در اختیار آنها قرار دهیم.
 
وی با بیان اینکه عده ای از حدود مرز انصاف خارج می شوند اظهار کرد: گاهی گفته می شود شهرداری به مسائل زیرساختی و عمران توجه بیشتری داشته و مسائل فرهنگی مورد عفلت قرار گرفته اند.
 
وی افزود: کسی نیست به این افراد بگوید چشم های غرض ورز خود را باز و به شهر نگاه کنید و ببینید تعداد سالن های تئاتر و صندلی های سینما چند برابر شده است.
 
شهردار تهران با بیان اینکه شورایاری ها و سراهای محلات در این دوره راه اندازی شد ادامه داد: پادگان ها و زندان های این شهر به فضای سبز تبدیل شد.
 
وی یادآور شد: 500 هکتار از زمین های عباس اباد به بزرگترین نگین فرهنگی شهر تبدیل شد.
 
قالیباف با بیان اینکه برخی پروژه ها جایزه جهانی می برند اما عده ای حرف دیگر می زنند تصریح کرد: این افراد که در حدود سه دهه درمسئولیت های مختلف محلی و ملی در کشور فعالیت کردند کارنامه خود را ارایه دهند‌.
 
وی افزود: این افراد بهتر است بگویند در پست های مختلف چه کردند.
 
شهردار تهران گفت: کارنامه قالیباف شامل دوران دفاع مقدس، قرارگاه خاتم الانبیا، بسیج، نیروی انتطامی و شهرداری تهران مشخص و روشن است شما بگویید چه کردید.
 
وی با بیان اینکه خدمت بی منت به مردم مهم است افزود: افرادی مثل بنده کسانی بودیم که اگر انقلاب اسلامی و خون شهدا نبود بچه رعیتی در روستایی بودیم که چنین فرصت هایی پیدا نمی کردیم؛ این فرصت را مردم برای ما فراهم‌کرد و ما مدیون آنها هستیم.
 
قالیباف در ادامه به دفاع از عملکرد ۱۲ ساله خود در شهرداری تهران پرداخت و اظهار کرد: تلاش کردیم در همه ابعاد به موضوعات شهر بپردازیم و در همین راستا ۵۰ درصد از کارهای انجام شده در حوزه زیرساختی وعمرانی، فرهنگی، فضای سبز، مساجد از تاریخ تاسیس بلدیه تاکنون مربوط به ۱۲ سال اخیر است.
 
وی با بیان اینکه کار ساخت اتوبان های شهربه انتها رسیده افزود: مترو تهران با افتتاح خط شش و هفت در اینده ای نزدیک به پایان خواهد رسید.
 
به گفته شهردار تهران با هدف کاهش فاصله شمال و جنوب شهر در حوزه بافت فرسوده پولی بابت مجوز ساخت و پروانه دریافت نمی شود.
 
وی ادامه داد: در حوزه مدیریتی تمام بضاعت خود را بکار گرفتیم اما بضاعت ما توان حل همه مشکلات مردم را نداشت.
 
قالیباف با بیان اینکه در شهرداری تهران به گونه ای کار کردیم که هرچه مسئولیتمان بیشتر شد تلاشمان بیشتر شود خاطرنشان کرد: به نحوی کار کردم که اگر هر روز در مقابل همکارانم قرار گرفتم به جرات بگویم که از همه آنها زودتر از منزل خارج و دیرتر از همه به منزل آمدم.
 
وی افزود: شاید در این ۱۲ سال به ندرت هنگام اذان صبح در منزل بوده باشم.
نظرات بینندگان