arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۲۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۲۳ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۶

مقدماتی جام جهانی 2018؛ امارات از سد عربستان گذشت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تیم ملی فوتبال امارات در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 در منطقه آسیا با حساب دو بر یک از سد تیم ملی عربستان گذشت.
 
در نخستین دیدار هفته نهم از مرحله مقدماتی جام جهانی و در گروه دوم آسیا، تیم ملی فوتبال امارات که برای صعود نیاز به معجزه دارد در ورزشگاه «بن زاید» شهر العین میزبان تیم مدعی عربستان بود که این دیدار حساس با پیروزی دو بر یک امارات به اتمام رسید.
 
با نتیجه به دست آمده، عربستان 16 امتیازی باقی ماند تا کار سختی در هفته پایانی داشته باشد و امارات نیز جمع امتیازات خود را به سیزده رساند.
 
عربستان شروع بهتری در این دیدار داشت و با گلی که «نواف العیبد» در دقیقه بیستم از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند از میزبان پیش افتاد، اما در ادامه شرایط بازی تغییر کرد.
 
دو دقیقه بعد، «علی مخبوت» گل تساوی را به ثمر رساند و اجازه نداد تا روش تدافعی عربستان دوام زیادی داشته باشد.
 
اماراتی ها که برای زنده نگه داشتن امیدهای اندک خود برای صعود یا رسیدن به پلی اف نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز داشتند در نیمه دوم سراسر تهاجمی شدند و در دقیقه 60 با هوشیاری «احمد خلیل» مهاجم نامدار خود به گل دوم دست یافتند.
 
در ادامه تلاش عربستان برای جبران سودی نداشت و هرچند «محمود خمیس» مدافع امارات در لحظانت پایانی اخراج شد، اما در نهایت امارات به پیروزی دو بر یک رسید.
 
در سایر دیدارهای این گروه، روز پنجشنبه هفته جاری تیم ژاپن که با 17 امتیاز صدرنشین است در دیداری سرنوشت ساز از تیم 16 امتیازی استرالیا پذیرایی می کند.
 
تایلند 2 امتیازی نیز در دیداری تشریفاتی از عراق که پنج امتیاز اندوخته دارد، میزبانی می کند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان