arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۶۰۸۶
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۴ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۶

تردد نیمه‌سنگین در محور هراز/ آغاز محدودیت‌های ترافیکی روزهای پایانی تابستان در محورهای مازندران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی روزهای پایانی تابستان در محورهای استان آغاز شده که لازم است مسافران در زمان و مسیر سفر مدیریت کنند.

علیرضا قدمی امروز درباره آخرین وضعیت راه‌های مازندران در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در ساری، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در محورهای مواصلاتی مازندران به‌صورت پرحجم و روان است و تنها در سه راه چلاو محور هراز شاهد ترافیک نیمه‌سنگین هستیم.

وی درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران، اضافه کرد: به‌منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه در روزهای پایانی هفته محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس‌راه مازندران بیان کرد: تردد موتورسیکلت به جزو موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز ترافیک از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 29 شهریور ماه تا 6 صبح روز شنبه یکم مهرماه از محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.

این مسؤول به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی‌ها همچنان از محور هراز، افزود: تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای جزو حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه، ساعت هشت تا 24 روز پنج‌شنبه، ساعت هشت روز جمعه 24 تا ساعت یک بامداد روز شنبه و همچنین از ساعت 8 تا ساعت 24 روز شنبه از این محور ممنوع است.

قدمی تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 16 تا ساعت یک بامداد همان روز با اعلام مأموران پلیس راه در محل، از آب‌اسک به رودهن (محدوده مشاء ) به‌صورت یک‌طرفه است.

وی با اعلام اینکه تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان ممنوع است، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه 31 شهریورماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه یکم مهرماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 17 روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه از مرزن‌آباد به کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

رئیس پلیس‌راه مازندران افزود: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا ساعت 24 روز شنبه یکم مهرماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی یادآور شد: تردد تمامی تریلی‌ها به جزو حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

وی ادامه داد: همچنین محدودیت تردد تریلر و اتوبوس با توجه به وضعیت راه و فقدان ایمنی کافی در برخی پیچ‌ها در محور سمنان ـ مازندران همچنان ادامه دارد.

رئیس پلیس‌راه مازندران با تأکید بر ضرورت مدیریت زمان و همچنین مسیر سفر، خاطرنشان کرد: طی روزهای گذشته بیشترین حوادث به‌دلیل عجله و شتاب، تخطی از سرعت مطمئنه و همچنین خستگی و خواب‌آلودگی بوده که لازم است به توصیه‌ها و هشدارهای مأموران پلیس راه توجه شود.

قدمی اظهار کرد: روزهای پایانی شهریور ماه شاهد ترافیک سنگینی در محورهای مازندران هستیم که لازم است تردد خودروها با صبر و حوصله بیشتری صورت گیرد و مسافران سفر خود را به روزهای پایانی شهریور ماه موکول نکنند.

وی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.
نظرات بینندگان