arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۴۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۲۱ - ۰۹ آبان ۱۳۹۶

جهانیان مالک نفت : شرایط نفت خوب است !

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محمدرضا جهانیان پس از شکست دو بر صفر نفت برابر استقلال تهران گفت: مستحق شکست نبودیم. بازی خوبی ارائه کردیم، چند موقعیت داشتیم و حتی می توانستیم به گل هم دست پیدا کنیم اما متاسفانه بدشانسی دست از سر نفت بر نمی دارد و همین مسئله باعث شده تا نتوانیم نتایج قابل قبولی کسب کنیم اما به آینده امیدوار هستیم و تلاش می کنیم تا روزهای خوب نفت از راه برسد.

وی در پاسخ به این سئوال که اوضاع نفت خوب نیست و همه از این موضوع گلایه دارند، افزود: شرایط نفت خوب است و مطمئن باشید با کمی صبر و تحمل همه چیز شرایط به ایده آل خواهد رسید و مشکلات رفته رفته کم خواهد شد.
 
جهانیان گفت: آیا درست است که هزینه هتل را بازیکنان پرداخت کرده اند، گفت: چنین چیزی صحت ندارد و بازیکنان چنین پولی را بابت هتل پرداخت نکرده اند و همه هزینه ها به عهده باشگاه بوده که آن را پرداخت کند.
 
مالک باشگاه نفت تهران در پاسخ به این سوال که آنقدر شرایط در نفت سخت است که بازیکنان بدون تمرین به مصاف استقلال آمدند، گفت: امیدواریم هر چه زودتر مشکلات برطرف شود تا نفت به روزهای اوجش بازگردد.
 
وی در پایان و در پاسخ به این سوال که بازیکنان تا کی باید از این شرایط رنج ببرند و تنها وعده و وعید بشنوند گفت: روز پنجشنبه جلسه ای با بازیکنان خواهیم داشت و انشاالله تلاش می کنیم تا از همان روز تمامی مشکلات بازیکنان برطرف شده و آنها با آرامش و تمرکز کامل تمرین کنند .
منبع: مهر
نظرات بینندگان