arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۴۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۸ - ۱۰ آبان ۱۳۹۶

١٣ انتصاب در شهرداری منطقه ٢ تهران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 رسول کشت پور شهردار منطقه گفت: اداره شهرها و مدیریت شهری در روزگار معاصر، چالشی فراگیر است از این رو یافتن راهبردها و راهکارهای مناسب‌تر اداره آن در وضعیتی پایدار و شایسته، تلاشی مضاعف می‌طلبد که باید با دوراندیشی و همه جانبه نگری همراه باشد. لذا مهمترین ابزار حل مسائل پیچیده تهران مشارکت مردم و استفاده حداکثری از تمامی منابع، امکانات و توان مدیریتی همکاران توانمند است . بنابراین راه خروج از تنگناها و بحران‌ها، تغییر پارادایم موجود و تغیر مدیریتی برای تحول و اصلاح وضع منطقه  در چارچوب رویکردهای پیش گفته می باشد .

لذا طراحی برنامه‌های عملیاتی و مدیریت بر اجرای پروژه‌هایی که بتوانند امکان مشاوره و مشارکت شهروندان، نهادهای مدنی، شبکه‌های اجتماعی، فعالان و متخصصان امور شهری به ویژه بانوان و جوانان را فراهم کند ، نیازمند سیاستگزاری و مدیریت جمعی است که اساس آن همدلی، مشارکت و هم افزایی از سوی شهروندان منطقه  می باشد .
 
رسول کشت پور درادامه افزود : شعار "تهران: شهر امید، مشارکت و شکوفایی" در چارچوب رویکردهای مدیریتی همکاران انتخاب شده است. تهران می‌تواند و باید به شهری تبدیل شود که همه شهروندان، آن را از آن خود بدانند و از زیستن در آن احساس آرامش، "امید" داشته باشند و خود رادر فعالیتهای شهری "مشارکت"  داده و با تغیر رفتار ، توسعه و  "شکوفایی" در همه زمینه ها میسر سازند .
 
در راستای برگزاری این نشست ، شهردار منطقه ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و همکاری های  برخی از معاونین و مدیران  منطقه ، انتصابات جدید را به شرح ذیل اعلام  نمود .
 
جواد قربانی اصیل – مشاور و مدیر دفتر شهردار منطقه
محمدحسین مظفریان – معاون شهرسازی و معماری
مهران جندقی – معاون خدمات شهری و محیط زیست
امیرحسین حیدرنیا – معاون حمل و نقل و ترافیک
غلام حسین شقاقی –معاون توسعه منابع انسانی
نقی اسدی – رئیس اداره حقوقی
رمضان عرب جوادی – اداره خدمات شهری
عباس امین صفت – اداره ساماندهی صنایع و مشاغل شهر
 سیروس عزیزی – شهردار ناحیه ١
رضا نصیریان – شهردار ناحیه ٣
محمدرضا ندرلو – شهردار ناحیه ٤
محمدرضا معصوم بیگی – شهردار ناحیه ٥
محسن دولتخواه – شهردار ناحیه ٦

رسول کشت پور شهردار منطقه ، ضمن بیان این نکته  که این انتصابات بر اساس تخصص گرایی و شایستگی  و ارتباط  پست سازمانی  با رشته های دانشگاهی مرتبط می باشد .
 
در پایان ، برای کلیه مدیران آرزوی سلامتی ، موفقیت ، بهروزی و سعادتمندی را  از درگاه ایزد منان خواستار شدند .

منبع: مهر
نظرات بینندگان