arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۶۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۲۲ - ۱۹ آبان ۱۳۹۶

پاسخ برانکو به جدايي از پرسپوليس و جذب دژآگه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربي کروات سرخپوشان که برخلاف فصول گذشته اکنون از حيث ثبات تيمش در حال نوسان است، به تشريح آخرين شرايط سرخپوشان پرداخته است.

برانکو ايوانکوويچ با اعلام نارضايتي بابت تغييرات احتمالي روي صندلي مديريت باشگاه آن را در خلال فصل مثبت نمي‌داند و به شايعات در مورد جدايي و احتمال حضور اشکان دژآگه در اين تيم پاسخ داده است.

سرمربي کروات سرخپوشان در خصوص بحث استعفاي علي اکبر طاهري به فارس گفته است: اميدوارم که رفتن طاهري شايعه باشد چون هيچ تغيير و تحولي در هيچ باشگاهي در اواسط فصل مثبت و مساعد قلمداد نمي‌شود و اين موضوع بر روي عملکرد تيم تاثيرگذار خواهد بود. حالا اين تغييرات مي‌خواهد در هيات مديره باشد يا در پست مديرعاملي.

 

برانکو در واکنش به اين موضوع که استعفاي طاهري او را هم ترغيب به جدايي از اين تيم خواهد کرد اينطور پاسخ داده است: من تا آخر فصل با پرسپوليس قرارداد دارم و متعهد هستم که طبق قراردادم در اين باشگاه بمانم.

 

مشکلات مالي باشگاه پرسپوليس و عدم همکاري دستگاه‌هاي مسوول در اين خصوص که يکي از دلايل استعفاي طاهري برشمرده شده با واکنش برانکو نيز همراه بوده و او در اين خصوص گفته: به هر حال به دليل بي‌انضباطي‌هاي مالي که در دوران گذشته وجود داشته باشگاه پرسپوليس هنوز نتوانسته اين مشکل را به صورت کامل حل کند. متاسفانه بايد بگويم با وجود تلاش‌هاي مديران باشگاه و با همه زحماتي که طاهري و همکارانش کشيد‌اند در دو ماه اخير هيچ يک از بازيکنان و اعضاي کادر فني هيچ وجهي دريافت نکرده‌اند.

 

سرمربي پرسپوليس درباره بحث حضور اشکان دژآگه نيز با اشاره به محروميت نقل و انتقالاتي باشگاه گفته: باشگاه پرسپوليس از دو پنجره پياپي نقل و انتقالات توسط راي قطعي کميته انضباطي فيفا جريمه و محروم شده است. فکر مي‌کنم جواب سوالتان را دادم!

نظرات بینندگان